Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Communicatie!

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud

    Communicatie!

    Beste BB,

    Ik ben van menig dat het op dit moment heel erg slecht is gesteld met jullie communicatie naar de spelers toe.

    Dit is toch een kleine moeite om dat eens duidelijk en op tijd te doen of is dit teveel gevraagd?

    Graag hoop ik hier een fatsoenlijke en duidelijke reactie op te krijgen.

    Met vriendelijke groet

    Avatar77

  2. #2
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    +1

    bijvoorbeeld een beetje informatie over het sneller legers trainen dat vannacht is in gevoerd of moeten we het zelf maar weer halen op het buitenlandse forum

    Of een beetje informatie over hoe de status is van het oplossen van de huidige bugs die sinds de invoer van de PvP aktief zijn.
    Laatst gewijzigd door s-andman; 15-01-15 om 11:49.

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Beste avatar77,

    Allereerst bedankt voor het aankaarten van dit probleem op een positieve manier.
    We nemen dit uiteraard zeer serieus.

    BB_Silryn heeft periode van technische problemen gehad, wat in dit geval onderdeel van het probleem is.
    Dit neemt niet weg dat we hierdoor minder zouden mogen communiceren.

    Er is vandaag een topic op het forum verschenen over bepaalde wijzigingen:
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...Barakken-weken

    Groet,
    MOD_KindestRed
    Laatst gewijzigd door MOD_KindestRed; 15-01-15 om 13:20.

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s-andman Bekijk Berichten
    +1

    bijvoorbeeld een beetje informatie over het sneller legers trainen dat vannacht is in gevoerd of moeten we het zelf maar weer halen op het buitenlandse forum

    Of een beetje informatie over hoe de status is van het oplossen van de huidige bugs die sinds de invoer van de PvP aktief zijn.
    Op het nieuwsoverzicht is deze info vermeldt

  5. #5
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_KindestRed Bekijk Berichten
    Op het nieuwsoverzicht is deze info vermeldt

    Ik zie het ondertussen staan dank voor de reactie ( echter is deze gepost om 14:01 ) (dus deze stond er nog niet dat ik mijn eerdere post plaatste )

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    u hebt helemaal gelijk s-andman, en zowel BB_Silryn als wij als mods werken eraan de communicatie zo vlot mogelijk te laten verlopen. Maar aan ziekte en technische problemen doe je niets.

  7. #7

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Google translate wordt nooit ziek en levert hetzelfde resultaat als het bericht dat nu op de frontpage staat. Misschien wel beter.... dat zijn toch geen lopende Nederlandse zinnen????

  8. #8
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Robin, dat bericht zal ook wel door BB-Nonox geplaatst zijn, dat is geen Nederlandse sprekende CM.

    Is wel wonderlijk hoor, dat BB/TSO zo vaak geteisterd wordt door technische problemen en of ziekte. Ik hoor dat nu al zolang als ik speel.

    Ik kom de laatste tijd nog maar 2x per dag naar Settlers om de boel gaande te houden, speel al wekenlang geen avonturen meer. Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik hier nog doe. Jammer. Vond het altijd een leuk begin van de dag om 's morgens vroeg bij de thee en de eerste koffie op mijn eiland te zijn, te spelen en een beetje te chatten. De lol is er echt af.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Robin, dat bericht zal ook wel door BB-Nonox geplaatst zijn, dat is geen Nederlandse sprekende CM.

    Is wel wonderlijk hoor, dat BB/TSO zo vaak geteisterd wordt door technische problemen en of ziekte. Ik hoor dat nu al zolang als ik speel.

    Ik kom de laatste tijd nog maar 2x per dag naar Settlers om de boel gaande te houden, speel al wekenlang geen avonturen meer. Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik hier nog doe. Jammer. Vond het altijd een leuk begin van de dag om 's morgens vroeg bij de thee en de eerste koffie op mijn eiland te zijn, te spelen en een beetje te chatten. De lol is er echt af.
    Dat is jammer om te horen Nelleke.
    We kunnen op dit moment niks anders doen dan blijven communiceren met jullie en het ontwikkelingsteam

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_KindestRed Bekijk Berichten
    Dat is jammer om te horen Nelleke.
    We kunnen op dit moment niks anders doen dan blijven communiceren met jullie en het ontwikkelingsteam
    Lees mijn bericht: http://forum.thesettlersonline.nl/th...76-kerstwinkel

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.