Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: [Overige] level 50 handicap

  1. #11
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    Nieuwe avonturen zou al een stap zijn in de goede richting.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Walov Bekijk Berichten
    Nieuwe avonturen zou al een stap zijn in de goede richting.
    Dat zou een mooie aanvulling zijn. En level cap zou verhoogd kunnen worden naar bijvoorbeeld lvl 60 en level ups zouden behaald kunnen worden door inleveren stermunten. Raak je daar ook eens vanaf en geeft weer een nieuw streven erbij.

  3. #13
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Walov Bekijk Berichten
    Nieuwe avonturen zou al een stap zijn in de goede richting.
    is al gedaan met de sprookjes enzo. dat is slechts een zeer tijdelijke oplossing

  4. #14

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    precies. Prestaties was een nieuwe poging tot competitie, niet helemaal aangeslagen, PvP/expedities was ook een poging om weer wat spanning en sensatie te brengen. Niet gelukt.

    Nieuwe competitie is de enige uitdaging voor 50+. Dus gewoon levels. Of oneindig XP punten in een teller (waarom niet?)
    (en gooi gewoon een ranking met "meeste prestatiepunten" op de voorpagina zou ik zeggen)

  5. #15
    Aardvarq
    michael4david, kennelijk vind je het spel nog steeds leuk om te spelen, dus waarom begin je niet gewoon opnieuw. Heb ik ook gedaan, 3X.

  6. #16
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin_ Bekijk Berichten
    precies. Prestaties was een nieuwe poging tot competitie, niet helemaal aangeslagen, PvP/expedities was ook een poging om weer wat spanning en sensatie te brengen. Niet gelukt.

    Nieuwe competitie is de enige uitdaging voor 50+. Dus gewoon levels. Of oneindig XP punten in een teller (waarom niet?)
    (en gooi gewoon een ranking met "meeste prestatiepunten" op de voorpagina zou ik zeggen)
    pvp had imho voor competitie moeten zorgen. Echter door de opzet ervan is dit niet op die manier tot stand gekomen. Het is slechts een wat andere vorm van avonturen. Al zijn de tiers die je vrij kan spelen wel een goede toevoeging dus daar ga ik me (na een kleine pauze) dan maar op richten.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.