Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Gebrek aan Informatie

  1. #1
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud

    Gebrek aan Informatie

    Zowel vorige week als deze week is er door TSO op de startpagina geen melding gedaan van het onderhoud van de server.
    Ook dat vorige week gelijktijdig de 1e verwijderings fase en deze week de 2e verwijderingsfase van het Haloween evenement zou plaats vinden is ons niet verteld.

    Het gebrek aan belangrijke informatie wordt steeds erger.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Ook dat vorige week gelijktijdig de 1e verwijderings fase en deze week de 2e verwijderingsfase van het Haloween evenement zou plaats vinden is ons niet verteld.
    Dit was nog te vinden in de algemene informatie over het Halloweenevenement.

    Maar een tip voor onze nieuwe communitymanager: zet minimaal 24 uur voor het onderhoud even een berichtje op de homepage en het forum met de aankondiging dat er onderhoud aankomt, hoe lang het duurt en wat er gaat gebeuren.

  3. #3
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Op het Duitse forum wordt er wel melding gedaan van de verwijdering's fases. En dat lijkt mij niet meer dan logisch.
    Dat er bovendien 100 extra gildemunten aan aktieve gildeleden worden verstuurd is ook goed om te weten.

    Mag toch aannemen dat er een soort draai- of logboek is voor de CM in verband met de te verrichten werkzaamheden.
    Het kopje "goede communicatie" komt daar nog steeds niet in voor.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Wartung 12.11.2014 - Mittwoch ab 2:00 Uhr - Abschaltphase 2 Halloween Event

    Liebe Siedlerinnen, liebe Siedler!

    In der kommenden Nacht (Dienstag auf Mittwoch) findet die wöchentliche Wartung statt.
    Für die Dauer der Maßnahme ist das Spiel geschlossen.
    •Welten: Alle (1-14)
    •Start: Mittwoch, ca. 2:00 Uhr nachts
    •Ende: Mittwoch, ca. 7:00 Uhr früh
    •Abenteuer & Premiumzeit: Laufzeiten werden verlängert
    •Gildenquests: Werden zurückgesetzt

    Alle aktiven Gildenmitglieder bekommen daher 100 Gildenmünzen gesendet.
    Mit Abschaltphase 2 des Halloween-Events ist es nun vollständig beendet.

    Fröhliches Siedeln!
    BB_Orowa

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 13-11-14 om 10:52.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #4
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Heel erg vreemd, de melding is namelijk wel klaargezet! Ik zal eens even kijken naar wat er nu exact zal zijn misgegaan. Excuses voor het ongemak ^_^''

    Edit: Onder het mom van beter laat dan nooit zal ik het bericht vandaag alsnog open zetten. Over verdere update details zoals de gildemunten weet ik ovigens niks, dus daar zal ik eens even achteraan.

    Edit 2: Het bericht staat nu online. Er is inderdaad wat misgegaan met het plannen van het bericht. Nogmaals excuses voor dit ongemak.
    Laatst gewijzigd door BB_Silryn; 13-11-14 om 10:13.
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  5. #5
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    12.11.2014
    Serveronderhoud op 13/11/2014

    Beste Settlers,

    In de nacht van dinsdag op woensdag gaan de spelservers offline voor onderhoud. Het spel zal niet beschikbaar zijn gedurende de duratie van het onderhoud.
    •Start: Woensdagnacht omstreeks 02:30 uur
    •Einde: Donderdagochtend omstreeks 06:00 uur
    •Verwijderingsfase 2 van het Halloween Event zal plaats gaan vinden deze week.

    Houd er rekening mee dat het onderhoud soms uit kan lopen.

    Fijne Settling!

    ---------------------------------

    Mosterd na de maaltijd Silryn. En aan dit soort foutieve info hebben wij natuurlijk ook niks. Het onderhoud vind plaats in de nacht van woensdag op donderdag.
    Je spreekt jezelf tegen in je bericht.

    Onbegrijpelijk dat alle CM's die ik tot nu toe heb meegemaakt in deze berichten steeds fouten maken of ze helemaal niet plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 13-11-14 om 10:53.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  6. #6
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Lijkt op de zoveelste slechte google-vertaling. Gebrek aan info is de rode draad bij BB. Ik zal in dit kader de link naar een topic dat Paul06 en ik met vereende krachten geplaatst hebben nog even plaatsen
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...-Gamescom-2014

    Dit had dus in augustus al hier op het forum moeten verschijnen, in het nl. Te gek voor woorden dat spelers bij toeval hier achter moeten komen en zelf de boel moeten vertalen.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #7
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Eerlijk gezegd snap ik niet dat BB geen CM aanstelt die de Duitse taal machtig is. Google vertalingen zijn bijna altijd van slechte kwaliteit en het lijkt mij ook prettig als je met je baas kunt communiceren in de taal die hij/zij spreekt.

    Overigens is dit geen slechte Google vertaling, maar slordigheid. Op de Duitse server is het onderhoud in de nacht van dinsdag op woensdag , dat heeft Silryn in de eerste zin gewoon vergeten te veranderen.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 13-11-14 om 11:47.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  8. #8
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Ondanks dat het mosterd na de maaltijd is, wil ik je wel even bedanken voor het wijzen op de fout. Wij hebben hiervoor standaard teksten, en deze was niet correct (Ik ging er automatisch van uit dat, wanneer het om een standaard tekst gaat, de info klopt).
    Schijnbaar is het niet zo, en is het inderdaad mijn fout dat ik daar niet beter op let. Puntje voor mijzelf voor de toekomst. Inmiddels loop ik alle teksten grondig na op fouten vanmiddag, om problemen zoals deze te voorkomen.

    Qwerty, bedankt voor de link. Ik zal hem even door gaan lezen. Wat er voor mijn tijd allemaal is gebeurd en moest verschijnen is mij onbekend, dus ik zal daar eens even dieper op in gaan. Ik snap heel goed dat dit erg vervelend is voor jullie, en ik had natuurlijk ook gehoopt dat het allemaal vloeiender zou lopen.
    Laatst gewijzigd door BB_Silryn; 13-11-14 om 12:39.
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  9. #9

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    79
    Wereld
    Woestewoud
    gedurende de duratie?? Au!

  10. #10
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cokora Bekijk Berichten
    gedurende de duratie?? Au!
    Dat is dus de reden dat ik vanmiddag nog eens even extra in de teksten duik. Wij krijgen de standaard teksten mee die we moeten plaatsen. Na een x-aantal speljaren inmiddels al dacht ik er wel van uit te kunnen gaan dat de teksten gewoon correct zijn, maar dat blijkt nu dus niet het geval te zijn (en eerlijk gezegd verbaas ik me daarover)
    Afijn, aan mij de taak nu om daar eens even grondig naar te kijken
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.