Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Stel jezelf voor

  1. #1
    MOD_Lentox

    Stel jezelf voor

    Je kan hier wat over jezelf vertellen.

    Wat je bijvoorbeed in je dagelijkse leven doet.

    Ik ben Lentox en ik ben een van de moderators van tso.nl. Ik ben 34 jaar en werk voltijds in mijn dagelijkse leven.

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    79
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk idee Lentox!

    Ik ben Cokora, speel bijna twee jaar TSO, heb net EINDELIJK niveau 50 behaald en doe vrijwilligerswerk.

    Zoiets?

  3. #3
    TIPEX
    k ben tipex, en durf niks meer te zeggen, zo'n prachtmeid boven mij ^^

  4. #4
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk idee! Dan zal ik mij ook maar even voorstellen ^^
    Mijn naam is Marinda, 21 jaar oud. Fan van online spelletjes al sinds ik kan/mag computeren, en dus is dit voor mij het kersje op te taart om hier mee te mogen draaien (al bemoeilijken mijn katten het soms wel een beetje om te typen wanneer ze per se op schoot willen liggen :P)
    In het echte leven een rasechte hobbyfotograaf en dol op tekenen..en dat was het zo gauw wel denk ik
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    goed zal ik me ook even voorstellen .

    Mijn naam is Anne, leeftijd, hm oud volgens mijn kleinzoon (12), die nu aan het puberen is,tja grote fan van TSO,werken doe ik niet meer, heb ik genoeg gedaan, geniet nu van het goede leven en van mijn kleinzoon dus

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.