Je kan hier wat over jezelf vertellen.
Wat je bijvoorbeed in je dagelijkse leven doet.
Ik ben Lentox en ik ben een van de moderators van tso.nl. Ik ben 34 jaar en werk voltijds in mijn dagelijkse leven.
Je kan hier wat over jezelf vertellen.
Wat je bijvoorbeed in je dagelijkse leven doet.
Ik ben Lentox en ik ben een van de moderators van tso.nl. Ik ben 34 jaar en werk voltijds in mijn dagelijkse leven.
Leuk idee Lentox!
Ik ben Cokora, speel bijna twee jaar TSO, heb net EINDELIJK niveau 50 behaald en doe vrijwilligerswerk.
Zoiets?
k ben tipex, en durf niks meer te zeggen, zo'n prachtmeid boven mij ^^
Leuk idee! Dan zal ik mij ook maar even voorstellen ^^
Mijn naam is Marinda, 21 jaar oud. Fan van online spelletjes al sinds ik kan/mag computeren, en dus is dit voor mij het kersje op te taart om hier mee te mogen draaien (al bemoeilijken mijn katten het soms wel een beetje om te typen wanneer ze per se op schoot willen liggen :P)
In het echte leven een rasechte hobbyfotograaf en dol op tekenen..en dat was het zo gauw wel denk ik
My private message box is closed.
Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.
goed zal ik me ook even voorstellen .
Mijn naam is Anne, leeftijd, hm oud volgens mijn kleinzoon (12), die nu aan het puberen is,tja grote fan van TSO,werken doe ik niet meer, heb ik genoeg gedaan, geniet nu van het goede leven en van mijn kleinzoon dus