Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: 04-11-2014 Server overbelast?

  1. #11
    Klatergoud
    Server niet gevonden, Server overbelast, Tip v/d dag die je in alle rust van voor naar achter kunt lezen voordat pagina eindelijk is geladen, Verbindingsfout (mannetje met hamertje, zo'n vertrouwd beeld dat ik hem een naam heb gegeven). Eeuwig durende zandlopertjes enz. etc.
    Feliz TSO, ouderwets op dreef zou ik bijna willen zeggen, ware het niet dat de problemen alleen maar lijken te verergeren.
    Bloedje zonde dat ik geld in dit spel heb gestoken.

  2. #12

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    log net pas in maar petje af voor Silryn.
    net begonnen en al netjes gereageerd
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  3. #13

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Ik geraakte er rond 15u ook amper in. Niets kunnen doen hoewel wat in de planning gehad.
    Maar geen ramp, we kregen een mooie compensatie en zo'n dingen gebeuren nu eenmaal.

    Als ik spel problemen heb kijk ik altijd naar het forum.
    De CM moet ook dikwijls wachten op informatie van de BB bonzen.

    Netjes opgelost

  4. #14
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    De problemen leken opgelost, maar helaas is dat niet zo.

    Het duurt eeuwig voordat de kaart na het inloggen is geladen. De zandloper loopt nu nog langer dan eerder in het handels- en proviandhuis en de man met de hamer komt regelmatig langs, waarbij hij een witte waas over het scherm van het eiland legt.

    De servers lijken zwaar overbelast. Heel vervelend.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #15
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    De problemen leken opgelost, maar helaas is dat niet zo.

    Het duurt eeuwig voordat de kaart na het inloggen is geladen. De zandloper loopt nu nog langer dan eerder in het handels- en proviandhuis en de man met de hamer komt regelmatig langs, waarbij hij een witte waas over het scherm van het eiland legt.

    De servers lijken zwaar overbelast. Heel vervelend.
    Vervelend. Ik hoopte dat het was opgelost. Is het vandaag nog steeds bezig?
    Ik neem het in ieder geval even mee en gooi het in de groep.
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.