Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Change within Community Team

  1. #1
    Community Team BB_Graubart's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Change within Community Team

    Dear Settlers.

    Today I would like to inform you about changes within our Community Team:
    BB_Rynrcer left the project. I'd like to thank him for his work..."veel dank".

    Let's give a warm welcome to the new Dutch Community Manager: BB_Silryn.
    Please do not hesitate to get in touch with BB_Silryn if you have questions or if you have open topics discussed with BB_Rynrcer so far.

    "Op een goede samenwerking!"


    In case you celebrate today: Have a nice Halloween party!
    BB_Graubart
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

  2. #2
    Former Community Manager BB_Silryn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Hier de Nederlandse vertaling:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Graubart Bekijk Berichten
    Beste Settlers.

    Vandaag wil ik jullie informeren over een aantal veranderingen binnen ons Community Team.
    BB_Rynrcer heeft het project verlaten. Ik wil hem bedanken voor zijn werk... ''veel dank''.

    Laat ons onze nieuwe Nederlandse Community Manager een warm welkom heten: BB_Silryn.
    Aarzel alsjeblieft niet om in contact te komen met BB_Silryn als je vragen hebt of als je open topics hebt waarin je met BB_Rynrcer hebt gepraat tot nu toe.

    "Op een goede samenwerking!"


    Voor het geval je het viert vandaag: Veel plezier met het Halloweenfeest vandaag!

    Ik wil mijzelf graag even aan jullie voorstellen

    Mijn naam is BB_Silryn en ik zal vanaf heden de taak op mij nemen als Nederlandse Community Manager.
    Laat het me weten als jullie vragen of suggesties hebben. Dan ga ik er aan werken deze zo snel mogelijk op te lossen. Aarzel niet om mij te mailen, mijn mailbox staat open voor jullie

    Ik hoop veel van jullie te horen en jullie zullen ook heel wat van mij horen in de toekomst
    Hopelijk zal dit een eerste stap zijn tot een lange en fijne samenwerking om de Nederlandse ''The Settlers Online'' nog beter te maken!
    Ik wens jullie veel plezier met het spelen van ''The Settlers Online''.

    Fijne Settling!

    BB_Silryn
    My private message box is closed.
    Please get in touch with the Dutch Community Manager or feel free to contact the support.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.