Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Gezeur over Flash player versie

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud

    Gezeur over Flash player versie

    Ik kan spelen wat ik wil, overal en iedere keer (tso.nl zowel als tso.com als tsotesting.com en ben ook gewoon hele dag al online op .nl en test)) en toch krijg ik om de zoveel tijd (geen idee wanneer de vorige was, maar zeker paar keer in een kwartaal) deze melding:

    Adobe Flash Player-versie

    Om The Settlers Online optimaal te spelen moet je de nieuwste versie van Adobe Flash Player installeren. We hebben gedetecteerd dat je een oudere versie gebruikt in je browser. Werk je Flash Player bij via deze site: http://www.adobe.com/go/getflash/
    Flash Player-installatie

    Oké

    Wat natuurlijk een zinloze link is (in mijn geval) aangezien IE in win8.1 (de laatste IE dus) al voorzien is van flash en auto update en diue link me dat ook alleen maar vertellen kan en verder niks.

    Er veranderd in de tussentijd ook niks op mijn pc (updates draaien pas bij afsluiten van de pc), dus ga me niet vertellen mijn cache en bladiebla na te kijken, want ik kan er zometeen waarschijnlijk ook gewoon weer op hooguit IE opnieuw aan en uit zetten en dus overal weer opnieuw inloggen, zwaar irritant.

    Er is gewoon iets mis met jullie "detectie" systeempje.
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 02-11-14 om 21:26.

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    En ja hoor, IE afsluiten en weer aanzetten en ik kan zelfs zonder inloggen (die cookie heeft ie braaf onthouden) het spel in en het forum weer op. Nu nog weer opnieuw test openen.

    En test heeft ook netjes cookie onthouden.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.