Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: lootspots uitdelen, is dat handel?

  1. #21
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Hier is geen sprake van ruilhandel.... weggeven is geen handel

    Een keer per week, meestal zaterdagavond, geef ik mijn overtollige spulletjes die mijn scouts in grote getale meenemen voor een vis weg.Het gaat dan om oogstritueel, zwepen & wortels, behulpzame vogelverschrikkers, gistingversneller, citroenthee, dat soort werk. Spelers zetten de handel op, ik accepteer. Ik heb er nog nooit iemand over horen klagen maar zou dat dan ook in wereldchat moeten????
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #22
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Een keer per week, meestal zaterdagavond, geef ik mijn overtollige spulletjes die mijn scouts in grote getale meenemen voor een vis weg.Het gaat dan om oogstritueel, zwepen & wortels, behulpzame vogelverschrikkers, gistingversneller, citroenthee, dat soort werk. Spelers zetten de handel op, ik accepteer. Ik heb er nog nooit iemand over horen klagen maar zou dat dan ook in wereldchat moeten????
    zoals je al aangeeft.... hiervoor moet handel worden opgezet... bij een LS weggeven is het een invite sturen meer niet... er komt geen handel/ handelshuis aan te pas; de transactie die jij doet is gewoon verkoop/ handel.... waarbij de tegenprestatie minimaal (lees visje/ boomstam etc.) is.... dat is dus HANDEL

  3. #23

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn mening:
    Weggeven = geen handel en vind ik absoluut op zen plaats in wereldchat.
    lootspots verkopen = handel en hoort thuis bij de handelchat
    lootspots wisselen = ruilhandel en dan is dus ook handel.

    Een andere optie is als je spelers voor een co op zoekt om een visje te zetten voor een steentje of een dennestammetje.
    Het is dan ook handel. Beetje absurd maar dan is er geen zever mogelijk.
    Ik zie ze al gaan:
    2 plaatsen in Co op wervelwind te koop, koop het visje voor 1 steentje

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.