Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: lootspots uitdelen, is dat handel?

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    79
    Wereld
    Woestewoud

    lootspots uitdelen, is dat handel?

    Er werd vandaag geopperd dat er geen mensen gevraagd mochten worden om mee te doen met een coop avontuur op wereldchat. Dit zou thuishoren op de handelschat. Mijns inziens zou dat moeten mogen op wereld, tenzij er geld gevraagd zou worden voor een uitnodiging. wat vinden jullie?

  2. #2
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    volgens mij hoort dit op de hulpchat...je helpt elkaar toch

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    79
    Wereld
    Woestewoud
    haha ja, dat kan ook nog... het gaat er mij ook om dat je op wereldchat vaak heel andere spelers ziet dan op handel, dus als je wereldvrienden wilt uitnodigen bereik je die niet met een berichtje op handel...

  4. #4
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    In mijn ogen is het uitdelen van een lootspot -> lees gratis verstrekken zonder tegenprestatie *GEEN* Handel maar meer een algemeenheid en zou dus onderdeel kunnen zijn van de Wereld-Chat.... maar ja ik ben slechts een gevederde vriend met een eigen mening

  5. #5
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Meest logische lijkt mij op handel, want daar zitten de spelers die ls zoeken, of ie nou gratis, te koop of in coop-avontuur is.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #6
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Op de wereld chat. Je verkoopt niets, je geeft een kadootje. Een gratis loot is een vriendendienst.
    Op de handel wordt er aan alles verdient.

    Degenen die loots zoeken op de handel moeten er dan ook maar voor betalen )
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #7
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Ik snap uberhaupt niet waarom lootspots worden verhandeld, en al helemaal niet in co-ops, dat is toch geen handel? Je wilt gewoon samen met iemand een avo doen, dat is toch de essentie van tso, maar dat mag dan niet in wereldchat, moet ik dan alle vrienden buiten mijn gilde gaan fluisteren? Dan is de lol er zo af....
    Handel is voor handel en vragen of iemand zin heeft om mee te doen met een avo, is iets totaal anders, vind ik persoonlijk.

  8. #8
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Meest logische lijkt mij op handel, want daar zitten de spelers die ls zoeken, of ie nou gratis, te koop of in coop-avontuur is.
    Op de handelschat zitten haaien... die hun grootje nog zouden verkopen; snap best dat mensen iets gratis daar niet willen weggeven.

  9. #9
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Op de handelschat zitten haaien... die hun grootje nog zouden verkopen; snap best dat mensen iets gratis daar niet willen weggeven.
    Ja, dat bedoel ik, ik geef graag iets weg aan vrienden, niet aan willekeurige mensen, die iets willen verdienen.

  10. #10
    MOD_Lentox
    Hierbij verwijs ik jullie naar de regels

    Let op:
    Vragen of gesprekken over ruilhandel die plaatsvinden in een andere chatroom kunnen ergerlijk zijn voor andere spelers.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.