Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Gewijzigd 'beleid' in chats ???

Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Beste mensen,

In het verleden hebben wij medegedeeld dat commentaar op anderen leveren ook op een positieve manier kon.

Lentox: 700 graniet voor ls zr
    Lintox: Soooooooo hey wat ben jij duur zeg doe normaal man

Dit soort gedrag kan niet. Lentox bied een handel aan en word gevolgd door negatief kritiek en commentaar. Na het antwoord van Lintox volgen er gelijk meer.
    Wij hebben meerdere malen aangekaart dat dit ook op een andere manier kon zoals:

Lentox: 700 graniet voor ls zr
    Kintox: Hey lentox de prijzen van ls zr gaan op dit moment voor 500 graniet. Als jij jou handel sneller wil verkopen dan heb je meer kans als je wat zakt met je prijs.

Dit is alles wat wij hebben gezegd in het verleden. Dit hebben wij meerdere keren aangekaart. Maar jammer genoeg is dit steeds hetzelfde gebleven.

Na overleg met onze MOD_Team hebben wij besloten om een zero_tolerance beleid in te voeren wat zal einigen op 30 Oktober 2014 in het handelstab. Wij voeren niet zomaar een zero_tolerance beleid in. Voordat wij de zero_tolerance beleid hebben ingevoerd hebben wij dit 2 a 3 dagen aangekondigd in het handelstab. Vele malen gewaarschuwd en na de tweede dag hebben wij actie ondernomen omdat de waarschuwingen ook niet meer hielpen.

Ik hoop dat dit jullie tevreden stelt. Alleen wij kunnen niets doen aan het zero_tolerance beleid in het handelstab wat nog 3 dagen zal duren.

Wij hopen ook dat dit in de toekomst ook een positievere vorm krijgt.

PS: Wij handhaven nog steeds de regels van BB en er is dan ook geen gewijzigd beleid.

MOD_Lentox
    Dat jullie dit invoeren prima... de communicatie omtrent dit is echter gewoonweg slecht... ik log dagelijks in en ben geregeld op de handelstab te vinden... maar heb niets voorbij zien komen.... simpel berichtje bij het opstarten zou een stuk netter hebben gestaan.... maar ja; dat is slechts mijn simpele mening

Ingeschreven
    Dec 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben veel uren online,
    Ik kijk steeds naar de handel chat of er wat leuks valt te rapen.
    Ik heb nooit die waarschuwingen gezien.

[20:34] Handel: Welkom bij Handel

Hier kan je echt wel toevoegen dat er een nultollerantie is, dan weet iedereen het.

Ik kreeg een chat ban van 60 min zonder waarschuwing.

Een speler voor een ls ZR aan voor 2200 graniet.
    Ik zei dat ik dat nogal duur vond (een andere speler zei net hetzelfde) en voegde er vriendelijk aan toe wat de gangbare prijzen zijn binnen en buiten event.

Stel dat ik 10k graniet vraag voor een lootspotje ZR dan mag niemand zeggen dat ze het te duur vinden.
    Niemand mag zeggen wat de gangbare prijzen zijn.

En dan koopt een speler met weinig kennis van de handel deze lootspot en noem ik dat oneerlijke handel.

Balen zo'n chat ban.
    Als je dan net nog met je laatste premium tijd wat ls'en wil kopen en pijltjes wil droppen dan kan het niet meer.
    Ik was net met een speler in een ls en zocht nog een 2de looter. Zelfs de gildechat en fluister chat gingen niet meer.

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben het helemaal met je eens. Bovendien is het wel vreemd dat je zonder pardon een ban gekregen hebt

[14:30] MOD_Lentox: Wij zien al een paar dagen veel ongepaste taal en zinnen voorbij komen in het handelstab. Na overleg met onze MOD team hebben wij vanaf vandaag een zero-tolerance beleid ingevoerd in het handels-tab. Dit gaat 1 week duren. Wij hopen dat alles vloeiend verloopt.

Die week zero-tolerance is al ruimschoots voorbij.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Ingeschreven
    Dec 2013
    Wereld
    Woestewoud
    De reden dat ik het toch nog vertelde was omdat ik reeds de dag zelf mijn beklag had gedaan bij BB ryncrer en dat ik daar geen antwoord kreeg.
    Toen wisten we nog niet dat hij gestopt was.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    hmmz,wat we enkele dagen terug nog niet wisten, maar nu wel is dat we even zonder cm hebben gezeten. Buitenomdat de cm de enige is die teksten in het welkomstbericht en in de chats kan aanpassen. Betwijfel verder of dit zomaar kan zonder 'onderhoud'. Een forumbericht valt wat voor te zeggen. Krijg je het in de chats niet mee dan kan je het in elk geval nog terugvinden op t forum. Bericht op de homepage kan ook, is misschien nog wel vriendelijker, is wel weer de CM voor nodig om te plaatsen, maar dit kan op elk tijdstip en is geen 'onderhoud' voor nodig.

ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Zelfs dit topic is eenrichtingsverkeer. Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat je fout zit of op zn minst een wat ongelukkige inschattingsfout gemaakt hebt aangaande het bereik van de handelstab?
    Zo'n bericht had er net als gildebericht "vast" boven moeten staan zodra je inlogt zodat je er niet omheen kan .

het initiatief was niets mis mee maar de uitwerking heeft op zn zachts gezegd nogal wat schoonheidsfoutjes.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghosttown6 Bekijk Berichten
    Zelfs dit topic is eenrichtingsverkeer. Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat je fout zit of op zn minst een wat ongelukkige inschattingsfout gemaakt hebt aangaande het bereik van de handelstab?
    Zo'n bericht had er net als gildebericht "vast" boven moeten staan zodra je inlogt zodat je er niet omheen kan .

het initiatief was niets mis mee maar de uitwerking heeft op zn zachts gezegd nogal wat schoonheidsfoutjes.
    Dit gaat dus niet zomaar wat je daar zegt, daarvoor moeten scripts worden aangepast en de server voor offline gehaald worden voor implementatie.

Ingeschreven
    Dec 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Geloof je dat nu zelf kili?

Ik zal 3 redenen geven waarom ik dit niet geloof.

1. Als de gildeleider zijn gildebericht kan aanpassen dan zou het absurd zijn dat een moderator of CM dit niet kan bij de handel.

Het spel bestaat in verschillende talen, geloof je nu echt dat ze voor elke taal elk bestand moeten aanpassen?
    2. Elk zichzelf respecterende programeur maakt gebruik van vertalingen in 1. database (kan op elk moment live aangepast worden) of via een taalbestand (lang_nl.php). In geval van een taalbestand dan is de aanpassing niet onmiddelijk merkbaar maar pas na een refresh van je pagina.

3. Als we op dat moment zonder NL CM zaten dan kon dit perfect gedaan worden door een andere CM. Iemand heeft hier altijd rechten. Dit hebben we in het verleden nog al gezien.

Ik denk dat de moderators gewoon een stap te ver zijn gegaan en dat toegeven is voor hen wat lastig.
    Ik ga er nu ook geen grote zaak van maken en dit helemaal opblazen maar ik hoop dat ze er uit leren.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah misschien heb je gelijk Barts, twijfel ff of ik t op de engelse server ooit eens heb gehoord of dat ik me vergis met lotro, vermoed t laatste.

MOD_Lentox
    Beste BartSimpson,

Als het nodig is dan zullen wij de zero-tolerance beleid weer terug invoeren in het handel tab.
    Ik hoop dat dit in de toekomst niet nodig zal zijn.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten