Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Matig gevulde Halloween-shop

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud

    Matig gevulde Halloween-shop

    Ik heb inmiddels de nodige pompoentjes verzameld en ik heb dan ook eens een blik geworpen in de shop. Wat een aanfluiting. Een veel te dure generaal, een verbeterd pakhuis (echt?), een dorpsschool, een visbedrijf waardoor je vissers en je bakkers overbodig worden, wat decoratieve ongein, een graansilo... Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit zeer teleurstellend.
    Fair play (eerlijk spel(en)) is het eerlijk en sportief spelen van een spel. Het houdt in dat de speler de regels respecteert en zich daaraan houdt. Ook kan men daaraan toevoegen dat er niet te veel commentaar op de leiding mag worden gegeven.

  2. #2
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Geen idee wat je dan verwacht had, maar ik vind er niks mis mee.
    Wellicht heb je al alles op je eiland staan omdat je een hoog level hebt. Maar ik denk dat er veel spelers zijn die hier wat aan hebben.

    Ga je straks in december ook klagen dat je dit jaar geen goudtoren krijgt als laatste geschenk van de kalender? Want dan krijg je een bevroren huis en een bevroren ijzermijn
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi Nelleke,

    Uiteraard heb ik alles al op mijn eiland staan, dat heb jij ook, en dat heeft iedere andere speler die boven level 30 zit ook. En omdat je van alle grondstoffen er vast en zeker meer dan 100.000 hebt liggen, kun je de golems ook supersimpel verslaan. Daarom had ik misschien zaken verwacht die meer zouden passen bij de hogere levels en die je echt verder kunnen helpen, een bijzondere generaal, een granietgroeve, een tropisch-houtkwekerij, een epische houtopslag, een bevroren of een drijvend huis. Ik vind het wat karig. Maar ik ben blij dat jij wel gelukkig wordt van de inhoud van de shop, ieder zijn mening.

    De fout met de goudtoren zullen ze vast niet nog een keer maken

    Veel speelplezier...
    Fair play (eerlijk spel(en)) is het eerlijk en sportief spelen van een spel. Het houdt in dat de speler de regels respecteert en zich daaraan houdt. Ook kan men daaraan toevoegen dat er niet te veel commentaar op de leiding mag worden gegeven.

  4. #4
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Als je alles al hebt staan Davi, wat heb je dan aan een graniethoeve, een tropische houtkwekerij of een epische houtopslag? Ik ben op level 50 al meer dan een jaar en vind die gebouwen helemaal niet nuttig, al meer dan genoeg spullen inderdaad zonder die gebouwen
    Nog meer bouwvergunningen over? Ik heb er al meer dat 40 in voorraad staan.

    Ik word niet gelukkig hoor van die evenementen, want in feite heb ik er niets aan. Maar kan mij wel goed voorstellen dat de spelers die nog niet zo lang bezig zijn wat hebben aan al die spullen. En voor ons is het leuk om het één en ander te kunnen uitdelen.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben level 50 geworden maandag. Ik speel sinds 25 december.

    Ik heb 45k graniet verkocht voor pompoenen en heb nu: 1 hein, 2 fish farms, 3 dorpscholen en 4 silo's (2 via handel).

    Weken heb ik goed handel gedreven om alle grondstoffen te hebben, kaartstukken, avonturen, wapens, godendrank, verbeteringen en 27k settlers in stermenu.

    Die verbeterde pakhuizen vind ik onzin (daar heb ik 3 redenen voor maar daar ga ik niet verder op in)
    De deco vind ik ook overbodig maar ik ken wel spelers die er wel graag gebruik van maken. Ieder zijn meug.

    Ik ben zeer tevreden met de winkel, er zijn altijd wel andere zaken die ik ook zou willen maar ik ben hier echt tevreden mee.
    Kerst zal al redelijk snel volgen, wie weet wat we dan kunnen kopen...

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    ach, altijd wat te klagen, tis elke keer meer in de shop dan de vorige keer, dus niet zo zeuren.
    en vorige keer werd geklaagd dat de golem veels te veel grondstoffen kostte, wat wil je nou dan?

    En hoezo is de generaal te duur? kost net zoveel als de vorige jaren, en nu kan je veel makkelijker aan je pompies komen (4x buffs enzo)

  7. #7
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    In het eerste jaar konden we alleen nog de dorpsscholen (die niet te upgraden waren zoals tegenwoordig) en generaal halen (en wat buffjes natuurlijk) sinds 2012 zijn er telkens nieuwe items bij gekomen. Naar mijn mening is het wel prima zo.
    Ik heb dit jaar de generaal gekocht met als enigste reden dat ie een achievement oplevert. De pompoenen die ik overhoud bewaar ik voor volgend jaar.
    Ik heb nog geen kijkje genomen op de test server maar ik verwacht dat ook bij het kerst evenement weer wat nieuwe items zijn toegevoegd.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.