Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Uitgebreid Fluistersysteem

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud

    Uitgebreid Fluistersysteem

    Hey settlers,

    Mijn suggestie luidt als volgt:

    Ik zou graag willen dat je met meer dan 2 mensen in een groep kunt fluisteren. Dit omdat dat nodig is bij coop-avo's en als je ff privé met meerdere mensen wilt spreken.


    Een verlaten wereldchat vind ik nogal onhandig, omdat t namelijk ingewikkeld te bereiken is en iedereen zomaar kan joinen.

    Het is erg handig en goed voor de communicatie, bovendien wordt avo's spelen makkelijker

    groetjes, salah1998.
    Laatst gewijzigd door salah1998; 14-10-14 om 18:03.

  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    tip:
    Spreek met elkaar af in een verlaten wereldchat. Nadeel hiervan is alleen dat je ondertussen niet wereldchat-1 ziet (wat ik niet echt als een nadeel zie).

  3. #3
    MOD_Lentox
    Kijk hier eens naar.

  4. #4
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ooit aan Skype gedacht ???
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    team speak, ventrillo zijn ook opties

  6. #6
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Al die extra externe dingen zijn leuk zoals Teamspeak, Ventrilo etc. maar lang niet iedereen heeft dat geïnstalleerd terwijl je al wel een text-based chat systeem in TSO hebt zitten, dus waarom daar niet gebruik van maken en een multi-chat fluister toevoegen, die je bij een meerdere spelers of co-op avontuur kunt aan,- of uitzetten, bv op de manier die ik in onderstaande screenshot heb staan.



    Als je vinkje aanzet kom je automatisch met je 'vrienden' of in een aparte Avonturen fluister tabje, of in de normale fluister tab maar dan met meerdere spelers.

  7. #7
    MOD_Lentox
    Dit is dus een Top Suggestie

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.