Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: server crash

  1. #1
    melchior's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud

    server crash

    deze nacht is de server gecrached wegens over belasting ..
    nu is dat al de hele dag dat ik niet op me eiland kan ..
    ben ik de enige die hier last van heeft???
    vind het enorm lang duren eer het gefixed is.
    settlers for ever

  2. #2
    melchior's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan nog steeds niet op mijn eiland .. inloggen lukt maar blijft hangen op kaart laden (eiland vieuw laden)
    iser iemand die me kan helpen .. kan ook geen ticket sturen .. is nu al meer dan 24h dat ik niet op men eiland kan
    settlers for ever

  3. #3
    TIPEX
    je zal moeten wachten tot onderhoud melchior, ik heb een aantal weken hetzelfde probleem gehad, kijk uit met verpaatsen en vermijd sector is mijn persoonlijke ervaring, ook het bouwen decoratie daar zou ik even mee wchten

  4. #4
    melchior's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Moet inderdaad het probleem zijn, op moment van de crash was ik wat aan het verplaatsen of deco aan het zetten .. maar euh welke sector bedoel je ??
    Ik was bezig in sector 3 denk ik .. weet het niet meer, zolang geleden al .. ondertussen al 2 dagen geleden!!

    Mijn vermoeden is dat de weggetjes aanleggen het probleem is .. heb nooit problemen gehad tenzij ik weggetjes plaatste daarom had ik er zo weinig .. dacht dat dat ondertussen opgelost was dus heb ze allen terug geplaatst .. deze crash doet men vermoeden enkel bevestigen .. server kan de weggetjes niet aan in combinatie met de rest.

    Blijkt ook dat anderen niet op men eiland kunnen .. ook bij hun blijft het beeld hangen op kaart-laden en moeten opnieuw opstarten eer ze verder kunnen spelen.

    Maar in ieder geval bedankt TIPEX nu weet ik tenminste al iets meer; hoop dat het snel in orde is want tot woensdag kan ik niet wachten hoor

    al goed ik nog op forum kan zo blijf ik nog beetje up-to-date
    Laatst gewijzigd door melchior; 06-10-14 om 16:15.
    settlers for ever

  5. #5
    MOD_Lentox
    Beste Melchior,

    Je geeft aan:

    ik kan nog steeds niet op mijn eiland .. inloggen lukt maar blijft hangen op kaart laden (eiland vieuw laden)
    iser iemand die me kan helpen .. kan ook geen ticket sturen .. is nu al meer dan 24h dat ik niet op men eiland kan
    Je kan altijd een bericht naar het ondersteuningsteam sturen met de email adres waarmee je inlogt.

  6. #6
    melchior's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    antwoord van huub (bb)

    Onze excuses voor de verlate reactie. In de afgelopen anderhalve week zijn we geconfronteerd met veel soortgelijke problemen. De problemen zijn ontstaan door een verkeerde DNS-instelling die korte tijd is verzonden. Hierdoor zijn er verkeerde DNS-gegevens gedownload naar de DNS-servers van spelers van The Settlers Online Nederland. Het resultaat was dat je niet meer kon inloggen. Inmiddels zijn 3 fixes doorgevoerd die veel hebben opgelost. Daarnaast worden de problemen in de meeste gevallen vanzelf opgelost binnen een dag of twee, omdat de DNS-servers dan een ander IP-adres gaan gebruiken.Als dit niet het geval is, kan het verstandig zijn om een van de volgende dingen te proberen: het DNS-geheugen schonen (wis eerst het cache-geheugen en de coockies van je browser. Open daarna een dos-prompt en type: ipconfig /flushdns), leeg het geheugen van je router door deze minimaal 30 seconden uit te zetten. Wij raden niet aan om gebruik te maken van een openbare DNS-server, omdat dit als resultaat kan hebben dat internet helemaal onbereikbaar wordt voor je! Neem alsjeblieft nogmaals contact met ons op als je probleem hier niet mee is opgelost. Onze excuses voor het ongemak!

    heb ik gedaan en nog steeds geen resultaat ook geen antwoord meer van bb
    is nu al 3 dagen dat ik niet op me eiland kan
    settlers for ever

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.