Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 49

Onderwerp: Bugs ontstaan sinds ndehoud 25 september

  1. #31
    Lisanne84's Avatar
    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Goedemorgen. Ook ik heb problemen sinds de update. Ik kan wel inloggen, maar mijn eiland laadt niet volledig. Er missen gebouwen (de graphics) en (zoek)voorwerpen. Ik krijg constant de melding dat ik mijn browsercache moet legen (wat ik al meerdere keren heb gedaan). Ik heb het probleem in verschillende browsers (explorer, firefox en chrome) en uiteraard heb ik ook al meerdere keren opnieuw opgestart. Kortom ik kan op dit moment niet optimaal spelen want de helft van mijn eiland ontbreekt. Succes met het oplossen.

  2. #32

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nu voor de derde dag achter een een probleem met het laden van mijn eiland, de mandjes idd, die kan ik vaak niet droppen, mijnen niet plaatsen, wel alles opgelicht en dergelijke maar droppen of bouwen ho maar.
    Verder hoor ik dat het ligt aan de PC ?? Ik heb een zeer oude laptop werkt niet 100% maar kan wel inloggen, op een nieuwere PC, kan ik niet inloggen, maar mijn halve eiland is gewoon spook. Kan mijn zoekdingen niet vinden, gebouwen maar half, of gewoon niet.
    Succes met oplossen en ik hoop toch echt voor de komende update, heb stafleden die niet kunnen inloggen, die krijgen een berichtje dat ze tot donderdag na de updat moeten wachten ???? Normaal kan de server ook plat tussendoor, zelfs op onaagekondigde momenten, en nu kan het niet ? Terwijl er zo veel problemen zijn ??
    Vind dit een beetje vaag overkomen.

    Ik wens jullie succes met oplossen !

  3. #33

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Gisteravond de hele tijd een wit scherm. Ik kon niet eens inloggen op het forum.

    In het handelshuis duurt het eeuwen voor je iets geplaatst heb. Er blijft de hele tijd een zandloper staan. Als je dus meerdere dingen op de handel wil zetten wordt het een langdurige gebeurtenis.

    Wat ik ook erg irritant vind is dat het troepenstransport ineens ook meer ruimte inneemt dan eerst. Dit zou m.i. wel teruggedraaid mogen worden.

  4. #34

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carli Bekijk Berichten
    reacties van TSO kan mss wat langer duren omdat heel TSO nu op zijn kop staan met al die bugs en klachten die ze moeten behandelen , we kunnen er alleen begrip voor opbrengen dat het wat langer duurt voor dat men reactie geeft hoe moeilijk het ook is
    Je kunt op zijn minst iets laten horen, maar ik hoor en lees maar niets. Daarnaast zijn er de laatste tijd teveel bugs.

    Ik heb zelf toch best een aardig zakcentje in dit spel zitten. Ik verwacht hier toch echt iets voor terug i.p.v. een spel dat steeds meer bugs lijkt te gaan bevatten en ineens het hele gevechtssysteem om wil gaan gooien. Recht op spreken heb ik daarom wel.

  5. #35
    Zalarius's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Hier hetzelfde al sinds dagen kan ik niet meer spelen. Kan wel inloggen maar daarna wit scherm. Meerdere PC's geprobeerd en meerdere browsers. Niets helpt. Blijft wachten op static14.cdn.ubi.com
    Laatst gewijzigd door Zalarius; 04-10-14 om 10:59.

  6. #36
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Als ik een generaal wil laden, of wil selecteren, of wil laten aanvallen, dan moet ik soms wel 5 keer klikken voor het "pakt". In handel blijf ik heel lang een zandloper zien. Buffs bij vrienden "pakken" vaak niet, ook meerdere keren klikken nodig, terwijl er niet ook al iemand anders bezig is. Soms is er een soort vertraging zichtbaar, dan blijven generals die lopen even stilstaan en springen dan drie blokjes verder ineens weer door.

  7. #37

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Hier hetzelfde probleem . Ik kan ook niet naar het play scherm.
    Inloggen gaat wel, maar daar blijft het bij.

  8. #38
    melchior's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    ah ben al blij dat ik niet de enige ben ..
    heb vannacht op de moment van crash zelf melding gekregen dat deze overbelast was ??
    kan nog steeds niet op me eiland .. vind het enorm lang duren eer gefixed is.
    settlers for ever

  9. #39
    melchior's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    nog steeds geen geluk hier .. nu meer dan 24h dat ik niet op men eiland kan ..
    ook geen reactie van een mod of bb-... om te zeggen wat ik moet doen om het op te lossen
    settlers for ever

  10. #40
    Office03
    Ik zie dat Rynrcer weer in het land is. Zou je zo goed willen zijn om ons op de hoogte te brengen van de situatie met betrekking tot het spel? Dank je...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.