Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 49

Onderwerp: Bugs ontstaan sinds ndehoud 25 september

  1. #11

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan ook niet meer inloggen, krijg wel inlogscherm, geen plaatjes,na de speelknop te hebben ingedrukt blijft mijn scherm wit en onderin scherm krijg ik static14.cdn.ubi.com te zien. Speelt sinds gistermiddag.

  2. #12

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Nog iets. Bij Media, Downloads kun je een Fansitekit downloaden. Deze kan ik nu ook niet downloaden. Het adres is ook static14.cdn.ubi.com

  3. #13

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Niet verwacht, toch gekomen.

    Op Linux ( linux mint ) kan ik wel inloggen en spelen.
    Op Windows ( opera/FF/chrome/InternetExplorer ) kan ik niet spelen.
    Scherm blijft na het knopje 'spelen' op wit hangen.

    *edit*
    Geprobeerd met proxy in te loggen.
    Dit lukt wel op windows.
    NL proxy-server wel btw.

    devvers aan de slag....
    Laatst gewijzigd door BigBratG; 03-10-14 om 07:09.

  4. #14

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Sow, nu kan ik ook al niet meer inloggen, alles gewist, ben vanmorgen geweest, maar had weer spook mensen en spookgebouwen !
    Ik werd er voor de 10x uit gegooid sinds ik rond 07.15 online ws en nu kan ik gewoon niet meer terug.
    http://prntscr.com/4sl779 hier kijk ik nu dus al een kleine 20 min naar.
    Ik heb een gilde te runnen, en ik heb nog 2 stafleden die niet kunnen inloggen.
    Ik zeg eerlijk, ik woirdt nu zo langzamerhand echt een beetje boos, ik heb er intussen ook wat geld inzitten,dus ik wil ook kunnen spelen.
    Ik praat dan niet over 100den euros maar vind uiteindelijk 50 euro toch geld zat.
    Ik hoop toch echt dat ik vandaag weer in kan loggen.
    Heb genoeg dingen te doen in mijn gilde zoals die goedte runnen.

  5. #15
    carli's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    goedemorgen, telkens kan ik bijna niet inloggen , krijg spook avatars , spook gebouwen , telkens er uit gegooid worden met een melding van server gedoe , telkens melding van cache legen en geschiedenis terwijl ik dat steeds doe , ondanks dat ik alle nieuwe drivers en gedaan heb wat suport zegt , blijft dit aan de gang .
    wordt er echt gek van , het spelen wordt echt zo onmogelijk gemaakt zo , je kunt geen avonturen doen helemaal niks , omdat je er steeds er uit wordt gegooid of weer een melding krijgt of spook gebouwen ziet zodat je niks meer kan pffffff.
    hopen dat dit snel wordt opgelost

    prntscr.com/4s3z5j

    prntscr.com/4sf0r6

    prntscr.com/4sld9g
    Laatst gewijzigd door carli; 03-10-14 om 07:52.

  6. #16

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    nederland zuid-holland
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    goede morgen , hier het zelfde, eerst denken dat het aan de comp ligt , alles schoonmaken, virus scan enz. ook op een andere geprobeerd maar daar gaat het ook niet . al twee weken problemen , kon nog spelen maar alles duurde lang. maar na het laatste "onderhoud" lukt er niets meer. en geen reactie of wat dan ook van TSO.

  7. #17
    carli's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    reacties van TSO kan mss wat langer duren omdat heel TSO nu op zijn kop staan met al die bugs en klachten die ze moeten behandelen , we kunnen er alleen begrip voor opbrengen dat het wat langer duurt voor dat men reactie geeft hoe moeilijk het ook is

  8. #18

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carli Bekijk Berichten
    reacties van TSO kan mss wat langer duren omdat heel TSO nu op zijn kop staan met al die bugs en klachten die ze moeten behandelen , we
    kunnen er alleen begrip voor opbrengen dat het wat langer duurt voor dat men reactie geeft hoe moeilijk het ook is
    Carli, ik snap je standpunt, maar als er al zo lang dingen spelen, dan kan ik persoonlijk op een bepaald moment iets minder begrip opbrengen.

  9. #19
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Van het engelse forum:

    Hi everyone,

    We are aware that major performances issues are still affecting your gaming experience. We have applied some hotfixes to the backend, but it wasn't enough.

    We have identified additional issues and we have a fix almost ready but we will only deploy it during the next maintenance
    I know that one more week is a long time, but we want to avoid another maintenance week (like last week).

    Again, I am really sorry about the poor performances.

    Cordially,
    BB_Endesmor
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  10. #20

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Van het engelse forum:

    Hi everyone,

    We are aware that major performances issues are still affecting your gaming experience. We have applied some hotfixes to the backend, but it wasn't enough.

    We have identified additional issues and we have a fix almost ready but we will only deploy it during the next maintenance
    I know that one more week is a long time, but we want to avoid another maintenance week (like last week).

    Again, I am really sorry about the poor performances.

    Cordially,
    BB_Endesmor
    [cynisch]
    Mooi.
    Dat is dus tot het volgende onderhoud geen avo's spelen.
    Lekker rustig
    [/cynisch]

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.