Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 49

Onderwerp: Bugs ontstaan sinds ndehoud 25 september

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    377
    Wereld
    Woestewoud

    Bugs ontstaan sinds ndehoud 25 september

    meld uw spelproblemen onstaan sinds 2 onderhouden geleden hir
    houd het netjes en beleefd en vermeld zoveel mogelijk informatie

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Handel blijft continu hangen op zandloper. Zo een beetje bij iedere aankoop of als er verkoop geplaatst moet worden. Enige wat helpt is afloggen en weer terug aanloggen, maar werkt dan maar heel even. Daarna direct zelfde probleem weer. Heel erg irritant.

    PS andere browser, andere computer, cache legen; niks helpt. En pas echt sinds onderhoud 25 september.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    -Zeer frequent een langdurige zandloper in tab verkopen van t handelshuis

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Spookmensen, spookgebouwen, buffs die niet pakken, chat die traag is, handel die blijft hangen, steeds weer melding dat de serverzone niet gevonden kan worden, browers en alles is geleegd, op geschoond en gedaan, maar niks lijkt te helpen.
    Intussen heeft support al een mailtje of 4-6 gehad van me, met steeds een printscreen erbij, met tijd en datum.
    En dit speelt sinds vorige week en wordt met het uur erger lijkt wel.
    O ja en van eiland naar eiland duurt ook een eeuwigheid !
    Ik zie hierdoor ook erg op tegen het event wat er gaat komen, ik hoop echt dat het tegen die tijd op gelost is !
    Laatst gewijzigd door liesbeth; 02-10-14 om 19:20.

  5. #5

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    sinds vandaag kan ik niet meer spelen, ik kom er niet meer in. zie mijn topic. Anno idem. Lijkt op server load problemen als ik het zo zie

  6. #6
    Rickabilly's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan ook niet meer inloggen, krijg wel inlogscherm, maar geen plaatjes.....na de speelknop te hebben ingedrukt blijft mijn scherm wit...onderin scherm krijg ik static14.cdn.ubi.com te zien...... lekker hoor

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Moet toegeven dat ik wonderbaarlijk genoeg vanavond die irritante zandloper nog niet heb gezien. Heeft t onderhoud van vandaag waarschijnlijk toch al vast t 1 en ander verholpen (laat ik de hierboven genoemde inlogproblemen even buiten beschouwing).

  8. #8
    TIPEX
    ik moet mijn transport generaal opnieuw op het eiand plaatsen bij de latste aanvl op vikingen,
    deze generaal heeft roepen afgezet, ik heb hem zef leegemaakt en niet opnieuw over en weer gestuurd
    http://prntscr.com/4siie9

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Ben ingelogd maar blijft hangen bij het laden van het spel, weer 100 edels weg dat is de 2de week op rij!!!
    Wordt ik hier ook van gecompenseerd?
    vorige week ook al een mail gestuurd maar niks meer van vernomen.

  10. #10

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Goedemorgen, ik kan al sinds gistermiddag niet meer spelen, inloggen kan wel maar verder kom ik niet. Het zou fijn zijn als TSO iets op het forum zet of facebook wat de reden hiervan is. Ik vind dit nu toch wel te lang duren, blijkbaar hebben meer mensen er last van!!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.