Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 3 4 5
Resultaten 41 tot 49 van de 49

Onderwerp: Bugs ontstaan sinds ndehoud 25 september

  1. #41

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    377
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb dit weekend de andere forums bezocht om wat meer informatie te bemachtigen, tot mijn grote spijt moet ik mededelen dat de fix voor de ontstane problemen pas met het volgende onderhoud zal worden geimplenteerd

  2. #42

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Lol dat staat 2 pagina´s terug ook al gequote door een alerte medespeler.
    Lekker dat daar wel een mededeling komt (engels forum) en hier niet van de community manager.

    Volgens mij moeten ze eerst wat extra servercapaciteit regelen voordat ze verzinnen een zo grote update te gaan testen als deze uitbreiding op het gevechtssysteem.
    Toen de update getest ging worden van de opblaasbare rotsen was het ook net zo'n hommeles met vertragingen en inlogproblemen.
    Ik geloof wel dat er een deel van deze problemen te herleiden is naar software fouten, maar de extra handelingen aan serververkeer wordt gewoon geen rekening mee gehouden!

    Dusss, volgende keer eerst extra servercapaciteit dan een mega update incl bugs, dan bugs fixen terwijl spel gewoon draait en dan pas weer servercapaciteit afbouwen als dat kan.

  3. #43

    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan al een tijd niet meer in de winkel terecht. Dus als ik op knopje koopman druk gebeurd er niets.

  4. #44
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Settlers,

    In de afgelopen anderhalve week zijn jullie geconfronteerd met 2 soorten problemen; spel en inlogproblemen veroorzaakt door problemen met software en de servers en DNS/CDN problemen die (ook) leidden tot inlogproblemen, witte en blauwe schermen, 'static14.cnd.ubi.com laad niet' e.d. De oorzaak van de problemen van de eerste catgorie is inmiddels opgelost door drie fixes die vorige week zijn doorgevoerd. De DNS/CDN problemen van de tweede categorie zijn ontstaan door een verkeerde DNS- instelling die korte tijd bestaan heeft. Hierdoor zijn er verkeerde DNS-gegevens gedownload naar jullie DNS-servers. Het resultaat is dat je niet meer kon inloggen. Dit is inmiddels aan bod gekomen in enkele threads op het forum, bedank voor jullie input! In de meeste gevallen worden deze problemen vanzelf opgelost binnen 1 of twee dagen, omdat de dns-server dan een ander IP-adres gaat gebruiken. Als dit niet het geval is, kan het verstandig zijn om een van de volgende dingen te proberen: het DNS-geheugen schonen (wis eerst het cache-geheugen en de cookies van je browser. Open daarna een dos-prompt en typ: ipconfig /flushdns), leeg het geheugen van je router door deze minimaal 30 seconden uit te zetten. Wij raden niet aan om gebruik te maken van een openbare DNS-server, omdat dit als resultaat kan hebben dat internet helemaal onbereikbaar wordt voor je! Onze excuses voor het ongemak!

    BB_Rynrcer
    Laatst gewijzigd door BB_Rynrcer; 06-10-14 om 17:47.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  5. #45
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Wellicht begrijp ik niet genoeg van IP-adressen, maar ik weet wel dat mijn IP-adres al jarenlang hetzelfde is. Ja, ik kijk daar regelmatig naar.

    Ik vraag mij af of die techneuten bij BB door iemand gecontroleerd worden, voordat ze nieuwe software de Settler-wereld insturen.
    Is toch ongelofelijk dat het mogelijk is dat verkeerde DNS-gegevens naar onze DNS-servers worden gestuurd.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  6. #46
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Rynrcer Bekijk Berichten
    Beste Settlers,

    In de afgelopen anderhalve week zijn jullie geconfronteerd met 2 soorten problemen;
    BB_Rynrcer
    Beste CM
    En wat is dan de reden dat er na ANDERHALVE week vanuit BB een mededeling verschijnt??? Ik zal mijn mening hierover achterwege laten , heb geen zin in een ban, maar ben wel erg benieuwd naar de reden/het excuus
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #47

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Beste CM
    En wat is dan de reden dat er na ANDERHALVE week vanuit BB een mededeling verschijnt??? Ik zal mijn mening hierover achterwege laten , heb geen zin in een ban, maar ben wel erg benieuwd naar de reden/het excuus
    Mwah je mening geven kan best. Je kan je onvrede ook best uiten zonder iemand voor rotte vis uit te maken toch?
    Hier iig vast een suggestie om dergelijke situaties in de toekomst hopelijk te voorkomen: http://forum.thesettlersonline.nl/th...1934#post21934

  8. #48
    melchior's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    na dit alles toegepast te hebben kan ik nog steeds niet aan me eiland en blijft het beeld hangen op kaart-laden.
    heb zoals gevraagd dit laten weten aan Huub maar geen reactie meer :/
    als't na het onderhoud nogniet in orde is ga ik me daar ook eens een mega klacht neerzetten!
    dat is nu al 3 dagen dat ik niet op me eiland kan ... tsss vind het niet kunnen!!
    settlers for ever

  9. #49
    melchior's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    nog steeds niet en ook geen reactie niet meer van bb
    ongehoord .. en dan willen ze hun naam clean houden .. zouden beter wat aan die problemen doen en wat meer naar de spelers luisteren
    potverdomme toch wat zijn dit voor manieren???
    straks haloween event van start en kan ik nog niet spelen tssss
    ging tenlaatste met het onderhoud opgelost zijn ... niet dus
    Laatst gewijzigd door melchior; 08-10-14 om 14:59.
    settlers for ever

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.