Gesloten Onderwerp
Pagina 6 van de 13 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 125

Onderwerp: play knop werkt niet meer

  1. #51

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    nederland zuid-holland
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Op de Engelse settlers het zelfde probleem, maar daar zie je ook mod's op het forum die antwoord geven. Hebben het er over dat het met het volgende onderhoud opgelost is. Dus alles wat nu draaide en afgebroken wordt als het leeg is ben je kwijt. Mijnen op 5 enz. Lekker hoor.

  2. #52
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael16 Bekijk Berichten
    PERFECT, dit werkt bij mij nu uitstekend.
    Dan vooral de instelling via V4 protocol, v6 hoeft niet
    Ik waardeer jullie bijdragen maar vraag me werkelijk af waarom spelers allerlei kunstgrepen moeten toepassen om de boel aan de praat te krijgen. In mijn geval ben ik bovendien erg huiverig om wijzigingen aan te brengen waar ik geen kaas van gegeten heb met het risico dat daarna helemaal niks meer werkt.
    En ja hoor, het is weer vrijdag, dus ons communicatiewonder, dat gedurende de week ook al niet communiceert geniet van zijn/haar weekend vermoed ik. Waarom zou je als communitymanager de community managen? alleen maar vermoeiend en gedoe toch?


    Van het uk forum :

    While it's true that Exploration Week did not improve the previously reported performance issues, the situation was exacerbated for some players. A fix was attempted this week on some of the other servers during their normal maintenance time and BB_Imtia (Romanian CM) has confirmed today that the update has been successful.
    In order to avoid additional downtime, the fix will be implemented during our regular maintenance
    On the bright side, the update we will receive has been proven a success so further additional downtime should not be required.


    We're currently gathering reports of this issue and investigating the situation. Please make sure to also contact support and let them know that you are having problems
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 03-10-14 om 17:13. Reden: Aanvulling
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #53

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    heeft allemaal niet gewerkt die suggesties. Ticket gisteren al gemaakt, standard notificatie gekregen verder nog niets vernomen

  4. #54

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    ik werk overigens in de IT ondersteuning, als ik dit soort response tijd zou leveren dan zouden mijn ballen op het hakblok liggen

  5. #55
    Pleuny's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    indd Qwerty,

    het probleem ligt niet aan mijn pc.. dus ook huiverig om daar van alles aan/in te veranderen.

    nog steeds schandalig dat er geen reactie is

  6. #56
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals ik het nu begrijp van andere fora zijn er 2 problemen:
    Probleem 1 is veroorzaakt door de implementatie van de explorers- en geo-bonus, dat veroorzaakt alle issues binnen het spel zoals de lags
    Er is een fix en die wordt gedaan bij het volgende onderhoud om extra downtime te voorkomen.
    Probleem 2 is het niet kunnen inloggen. Dit probleem wordt nog bestudeerd en iedereen die ermee te maken heeft wordt verzocht het bij support te melden.

    Als ik het mis heb is er vast wel een cm die me komt corrigeren
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #57

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    overigens, bedenk ik me nu, op mijn iphone "werkt" het wel. Flash word niet ondersteunt dus kan niet inloggen en spellen, maar de plaatjes zijn zichtbaar

  8. #58

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Dat wordt je 4G tetheren naar je PC

    ps: Maakt denk ik niet uit, maar ik had ook de commando ipconfig /renew uitgevoerd.
    Laatst gewijzigd door Hoad; 03-10-14 om 17:31.

  9. #59

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    en dat deed het? want dat ververst alleen je eigen ip

  10. #60

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Daarom denk ik dat het niet veel uitmaakt, maar uit nood deed ik wat dingen. Niet na elke actie getest of het dan al deed.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.