Gesloten Onderwerp
Pagina 8 van de 13 EersteEerste ... 6 7 8 9 10 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 125

Onderwerp: play knop werkt niet meer

  1. #71
    Rickabilly's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Sorry, link voor dns werkt niet bij mij...ik wil nu eigenlijk hele grove worden gaan gebruiken, maar dat ben ik net te slim af...AAN ALLE BB MENSEN>>STOP MAAR FF LEKKER MET WEEKEND VIEREN EN LAAT NU MAAR EENS ZIEN HOE DIT WORD OPGELOST.....en niet zoals de engelse server wilt zeggen NA EEN WEEK....ik speel hier met premium en als dit 1 week gaat duren wil ik ook minimaal 1 week premium terug.....PLUS MIJN BONUS.........er staat dat ik ook bericht terugkrijg na maximaal 24 uur voor suppoort, OOK DIT IS NIET HET GEVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... zoals al zovaak........ BB ERS STA OP EN LOS DIT AUB SNEL OP...LAAT ZIEN WIE JE BENT!!!!!!!!!!!

  2. #72

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zit er nu in door die google DNS te gebruiken, ik doe die weg zodra onderhoud gedaan is. En doe morgen weer als het probleem nog niet opgelost is.

    Ik mis nu wel 1 dag spelen voor achievements en mijn gem chain. Gems maakt me niet uit, maar die dag voor achievements vind ik wel naar, nu loop ik 1 dag achter op de rest

  3. #73
    Office03
    Laatste activiteit Rynrcer: 28-09-14 23:52. Grappig, onze communitymanager is dus al 5 dagen offline, dat geeft de speler veel vertrouwen dat een spoedig bericht te verwachten valt... Zou hij wel weten dat er weer een probleempje is? Zouden ze bij BB zijn nummer thuis hebben, zodat ze hem in geval van nood kunnen bereiken? Is er überhaupt iemand (tot 22.00u toch?) ??? Vragen, vragen, vragen...

  4. #74
    Its-me's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Lekker hoor voor 200 euro aan edelsteentjes gekocht en nu kun je niet meer spelen, je krijgt ook geen reactie van de klantenservice. Gauw even 100% extra aan edelsteentjes aanbieden, zodat er veel gekocht wordt en dan wegwezen. Ze zullen de boel binnenkort wel laten ploffen en je bent mooi je geld kwijt. Van de premium dagen kwijt, avonturen verlopen, wekelijkse bonus loop je mis. Ze hebben hun zakken gevuld en laten de boel nu klappen, Rien ne va plus, het geld is niet meer van u.

  5. #75
    Its-me's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Aanvalluh

  6. #76
    Its-me's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Wo ist meine fahrrad, bitte, im keller?

  7. #77

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik kom er niet in, krijg een mooi wit scherm met de veel benoemde problemen, (helaas pindakaas) nu kunnen we eindelijk eens zien hoe verslaafd we wel niet zijn aan dit spel. :P Dat worden flinke afkick verschijnselen. haha

    Nou ja... genoeg anders te doen... dus maar wanhopig wachten tot de update.

  8. #78
    Langbaard
    SUPPORT SUPPORT geef eens antwoord op onze reacties, is wel zo netjes vindt u ook niet ?????

  9. #79

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zal het nog eens het proces verduidelijken:
    Stap 1: inloggen; werkt prima gaat even snel als normaal.
    stap 2: afbeeldingen laden niet (en na mijn idee het laden van de pagina duurt ietsjes langer) http://prntscr.com/4sql4j
    Stap 3: op de knop "spelen drukken" (dat gaat ook nog...) http://prntscr.com/ maar dan....
    Stap 4: na op die knop te hebben gedrukt krijg je dit scherm (zoals bij vele) : http://prntscr.com/4sqo97 Het witte scherm blijft en gaat niet weg.
    (stap 5: ik klik op java script console http://prntscr.com/4sqopa) en krijg dan dit te zien: http://prntscr.com/4sqpwc Ik heb die Detect flashver opgezocht op google en zie dat daar vele fouten eerder bij zijn voorgekomen, dus ik heb sterk het idee dat die flashver er mee te maken heeft. Misschien iets voor BB om uit te zoeken waar de fout van komt en hem te achterhalen...

  10. #80

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Allen,

    Het probleem ligt niet meer aan BB, maar aan de DNS server welke je gebruikt. Een DNS server vertaald de URL naar een IP-adres.
    Deze DNS server kan ook van je internet provider zijn (bv UPC). Echter elke DNS server heeft een eigen refresh tijd van URL - IP-adress relatie.
    Als dit bijvoorbeeld 48 uur is, betekent dat na 48 uur het probleem mogelijk vanzelf oplost.

    Dus BB heeft een klein foutje gemaakt. Dit is wel direct hersteld, maar het leed is al geleden. Nu dient alles in de cloud weer te worden hersteld.

    Gebruik nu zelf de DNS van google (8.8.8.8), welke je ook kan instellen op je netwerk interface. Bij de meeste mensen staat deze op default (dus je internet provider). Wijzig dit tijdelijk en je probleem verdwijnt. Later natuurlijk gewoon proberen weer op default te zetten.
    De Amerikanen weten al genoeg van je........

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.