Gesloten Onderwerp
Pagina 10 van de 13 EersteEerste ... 8 9 10 11 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 125

Onderwerp: play knop werkt niet meer

Ingeschreven
    Nov 2013
    Wereld
    Woestewoud
    sorry maar ik ga niet aan mijn computer zitten rommelen
    de fout ligt bij hun en niet bij mij !!!
    en hoe je als klant behandeld wordt vind ik een schande
    de persoon die normaal dit soort problemen moet oplossen en bereikbaar moet zijn mag van mij wieberen
    aan zulk soort personen heb je niks aan.

Travel85's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben bang dat je dan nog lang kan wachten, de oplossing is niet zo ingrijpend, je kan het weer terug zetten als het is opgelost.
    Maar ik begrijp als je zegt dat je vind dat BB het moet oplossen. Echter is deze (tijdelijke) oplossing prima!

Travel85's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Beste mensen,

Ik kon na het wijzigen van mijn DNS weer online zoals jullie weten. Ik heb MOD_pinkelstje aangesproken omdat hij/zij online was. Er werdt aangegeven dat onze Community Manager op vakantie is en hij de enige is die iets op de frontpage kan zetten. Voor de mensen die geen passende oplossing kunnen vinden of waarbij het niet werkt de DNS te wijzigen zullen dus even geduls moeten hebben. Hopelijk wordt er snel gereageerd en kan iedereen weer gewoon zijn spel hervatten.

Langbaard
    Ik ga ook niet aan mijn instellingen lopen morren, ik vindt het een grote schande, dat er niet 1 MOD/ support, even de moed neemt om te reageren . Wat een bull verhaal de Community Manager op vakantie is, er is altijd een back up. maar goed. Wie o wie MOD/Support, laat eens wat van jullie horen, dit slaat helemaal nergens op.
    Laatst gewijzigd door Langbaard; 04-10-14 om 07:31.

chaan's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb hetzelfde, wordt er niet goed van tso! Sinds donderdagmiddag, eerst avatar weg, toen alle avatars van vrienden, refresh en toen kwam ik er niet meer in. Als ik op de play knop druk, blijft ie laden met een witte pagina. Alles al gewist en gedaan, kom ook niet op de testserver

chaan's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Wereld
    Woestewoud
    inderdaad ja! was er bijna (half jaar) dus die prestatie loop ik mis! GVD~!

Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    De CM op vakantie? In zo'n geval kunnen andere CM's en diverse Moderators van de buitenlandse servers gewoon berichten plaatsen op de startpagina en in het forum. Dat is al vaker gebeurd.

Voor het overige heb ik al lang het idee dat onze CM ook degene is die support doet, in z'n eentje. Dus ook van support valt weinig te verwachten vermoed ik.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Langbaard
    We hebben weer beeld.
    Alles werkt weer.

Ingeschreven
    Nov 2013
    Wereld
    Woestewoud
    ha ha ha op vakantie dit zijn bull shit verhalen
    moet je is kijken hoe snel het probleem is opgelost als je in de winkel bijvoorbeeld voor 1 euro 20.000 edelstenen kan kopen
    dan is het probleem binnen 1 minuut opgelost

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    De CM op vakantie? In zo'n geval kunnen andere CM's en diverse Moderators van de buitenlandse servers gewoon berichten plaatsen op de startpagina en in het forum. Dat is al vaker gebeurd.

Voor het overige heb ik al lang het idee dat onze CM ook degene is die support doet, in z'n eentje. Dus ook van support valt weinig te verwachten vermoed ik.
    +1

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten