Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 13 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 125

Onderwerp: play knop werkt niet meer

  1. #41

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb precies hetzelfde als Travel85. Kan niet meer inloggen blijf hangen op de static14 pagina.
    Al 6 verschillende pc's / laptops geprobeerd en alle soorten browsers die ik maar kon verzinnen. Niks helpt!
    Graag snel oplossen.

  2. #42
    Langbaard
    Kan niet meer inloggen, waarom geen antwoord heren makers

  3. #43

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    quote van iets vroeger
    "sorry hoor maar hier heb ik geen begrip voor
    dat ze nog steeds niks laten horen.
    zet dan een algemeen bericht hoe lang het ongeveer gaat duren of zoiets
    ze hebben hier wel met klanten te maken !!! "



    zelfde reactie bij mij , het is schandalig dat er geen communicatie komt
    ik ben net wel in het spel geraakt , als bij wonder , maar ik kan gewoon niks doen
    een nieuwe mijn gaat niet , mijn plaatsingimage komt niet
    jammer

  4. #44

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Jipie ik kom er weer in, nadat ik het volgende gedaan heb:

    open een dos prompt en tik in:

    ipconfig /flushdns

    Als het goed is krijg je dan een melding als cache is leeg gemaakt. Of een engelse variant als je engelse windows hebt.
    Hoop dat dit jullie ook helpt.

  5. #45

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    In eerste instantie werkte het bij mij niet, wellicht omdat ik de browser nog open had staan.

    Vervolgens een DNS server ingesteld (instelling op je internet adapter). Toen weer flushdns, toen kwam er ik ook op. Even kijken of het speelbaar is

    Mocht dus alleen flushdns niet genoeg zijn, neem een kijkje op https://developers.google.com/speed/...dns/docs/using
    Laatst gewijzigd door Hoad; 03-10-14 om 15:09.

  6. #46

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoad Bekijk Berichten
    In eerste instantie werkte het bij mij niet, wellicht omdat ik de browser nog open had staan.

    Vervolgens een DNS server ingesteld (instelling op je internet adapter). Toen weer flushdns, toen kwam er ik ook op. Even kijken of het speelbaar is

    Mocht dus alleen flushdns niet genoeg zijn, neem een kijkje op https://developers.google.com/speed/...dns/docs/using
    PERFECT, dit werkt bij mij nu uitstekend.
    Dan vooral de instelling via V4 protocol, v6 hoeft niet

  7. #47
    Langbaard
    Werkt nog altijd niet, laat eens wat van jullie horen heren makers.

  8. #48

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    nederland zuid-holland
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Zit nu op het werk, dus ik weet niet of het lukt hiermee maar vond dit op de Engelse settlers forum. Morgen eens proberen.


    Hmmm, this sounds like a dns issue.

    If it is, the problem can't always be solved from your end, since your internet provider needs to get updated first

    But sometimes it can be fixed with the following steps:1. I see you already rebooted your router, but just in case your internet provider didn't update yet then, please reboot it again
    2. Flush the dns on your computer, see this post for instructions
    3. Clear cache and close your browser (earlier attempt before flushing dns might have corrupted your cache, so please try again)
    4. Try if the game will load for you now

  9. #49

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    nederland zuid-holland
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    en dit is "this post"

    Do this steps exactly in the order given:1. Make sure you are not logged in
    2. Close all Firefox windows except 1 (make sure it is not showing something related to the game)
    3. Clear cookies and cache (Please follow How to clear cookies and cache: Firefox)
    4. Close all your Firefox windows
    5. Clear DNS cache
    I don't know which OS you are using, but if it is Windows 7 you can do this
    Go to Start, type in cmd in the "Search programs and files" field and then a pop-up will open.
    Type in ipconfig /flushdns and hit Enter.
    Unfortunately I have a Dutch Windows, but the end result should look like this

    The part I underlined should say something like "DNS cache has been cleared"

    6. Open Firefox
    7. Go to the login page ( http://www.thesettlersonline.com ) and log in
    8. Press "Play"
    9. If that still isn't working go to http://www.thesettlersonline.com/en/play then click in the navigation bar and press CTRL+F5 again

    10. If that isn't working I can only suggest you contact Support

  10. #50
    Office03
    Treurig om te moeten constateren dat BB, en dan vooral Rynrcer, van het vorige echec (met de pakhuizen, jullie weten nog wel...) blijkbaar helemaal niets hebben geleerd. Totale windstilte van de kant van BB NL, terwijl enige informatie dringend gewenst is. Zo ontzettend jammer voor al die spelers die ondanks alle problemen en missers uit het verleden toch maar dapper blijven doorspelen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.