Ik snap er niets van ik kan nu al 2 dagen niet spellen
Ik snap er niets van ik kan nu al 2 dagen niet spellen
ondertussen ook al 3 pc's gebruikt en ook dat werkt niet. Router en modem compleet er uit en opnieuw ingesteld, ook niet opgelost. Ik zie ook geen plaatjes op de homepage van de nieuwsberichten. Ben benieuwd wanneer we weer kunnen spelen. Zal wel wat moeten uitleggen denk ik omdat ik mn buffs niet na kom, en alles leeg staat. Ben normaal minimaal 4 - 6 uur per dag online. Nou succes met oplossen TSO en hopelijk komt het snel goed. Ben benieuwd wat nu het probleem precies is???
Zal het hier ook even posten :
Van het engelse forum:
Hi everyone,
We are aware that major performances issues are still affecting your gaming experience. We have applied some hotfixes to the backend, but it wasn't enough.
We have identified additional issues and we have a fix almost ready but we will only deploy it during the next maintenance
I know that one more week is a long time, but we want to avoid another maintenance week (like last week).
Again, I am really sorry about the poor performances.
Cordially,
BB_Endesmor
If you can't be with the one you love love the one you're with
Ik mag er toch vanuitgaan dat het daar gaat om lange laadtijden van bijvoorbeeld eiland of handelshuis. Niet dat het laden van het spel niet lukt en dat ze daarmee tot volgende week wachten.
Ook ik heb sinds gisteravond dit probleem. Ik kan er niet meer op. Heb support al gemaild, hopelijk een snelle reactie.
en het geld ook voor ANO 1404, hier is ook niet meer te spelen.
een week niet in kunnen loggen dat kost een hoop spul en ge-update mijnen, lekker kan je weer van voor af aan beginnen.
Ik heb een vrij nieuwe pc staan, kan het daar aan liggen? Hebben jullie ook windows 8. Misschien dat we hier een draadje kunnen maken met de systemen, dan kan BB kijken of het daaraan ligt.
Windows 7
Chrome/IE geprobeerd
Verwacht geen snelle reactie waar je iets mee kan, hebben mensen geprobeerd. Die moeten of wachten of krijgen reactie dat ze het weten (schijnbaar de enige manier waarop ze nog enigzins communiceren).
Op alle fora (.com .net en .de ) staat sinds het onderhoud van vorige week een scala aan allerlei verschillende klachten: zeer traag spel, vanalles en nog wat dat blijft hangen, zoals zandlopers, wegvallende chats, verdwenen handel tot aan niet kunnen inloggen aan toe.
Afkloppen: ik heb er tot nu toe nauwelijks last van.
Ze schijnen er bij BB aan te werken. Maar neemt niet weg dat het voor alle spelers die het wel betreft natuurlijk belachelijk is dat er, behalve op het .com- forum, nergens maar dan ook nergens info van BB is.
If you can't be with the one you love love the one you're with
Bericht aan BB:
Ik heb sinds gisteravond problemen met spellen en inloggen. Vanaf een uur of
12 in de nacht kon ik er helemaal niet meer op. Ik zie de plaatjes niet op de
inlog pagina en mijn browser blijft vragen om static14.cdn.ubi.com. Ik zie op
het forum dat meerdere mensen hier last van hebben. Ik heb mijn browser
geschiedenis al gewist, browsers al opnieuw geinstaleerd, flash opnieuw
geinstaleerd enz. Graag een reactie met een oplossing want meerdere mensen
hebben hier last van.