Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 13 EersteEerste 1 2 3 4 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 125

Onderwerp: play knop werkt niet meer

  1. #11

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    misschien extra info, als ik op play druk krijg ik onderin wachten op static14.cdn.ubi.com

  2. #12

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    oh een verandering, krijg nu wel een wit scherm na verloop van tijd

  3. #13
    Rickabilly's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    static14.cdn.ubi.com is ook et enige wat ik zie, plus een wit scherm........

  4. #14
    salma's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan wel inloggen maar ook niet de play knop gebruiken krijg alleen maar een blauw scherm zeer irritant

  5. #15
    amjen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan inloggen verder kom ik niet als ik nu spelen indruk komt de loading niet verder dan een blauw scherm niet van windows. wat nu gedaan

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan evenmin het spel opstarten
    ik lees hier dit topic door en zie dat heel veel spelers hier last van hebben
    ik vraag me echt af waarom er geen reactie van ubisoft komt , dit is toch gewoon geen goede reclame

  7. #17

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    nog steeds wit scherp, heb de pagina maar afgesloten nu

  8. #18

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    meh ik geef op voor vandaag, ga mijn chain mislopen

  9. #19

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Zelfde probleem hier: onderin staat "wachten op static14.cdn.ubi.com"
    Vandaag wel de hele dag ingelogd geweest. Eerder vandaag verdwenen alle Avatar-afbeeldingen en ook van iemand die op het eiland op bezoek kwam, was de avatar weg (het icoon waar ie in hoorde de staan was wel zichtbaar, maar leeg). Diegene vond zelfs een eetkraampje op mijn eiland, die werd gemarkeerd met een blauw schildje, maar ik zag dat hele eetkraampje niet, alleen gras...
    Op duits forum lukt het schijnbaar soms om via de winkel binnen de komen. Tistochwat of niet dan. Hopelijk morgen wel inloggen anders mis ik de 22.500 edelsteentjes...
    oh nee 100.


    (Firefox)
    Laatst gewijzigd door hopsaflops; 02-10-14 om 22:33.

  10. #20

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Ik was de gehele dag online vandaag. Toen even rond 4 uur weg en toen kwam ik er niet meer op ook. Nu vanavond ook niet meer, ook meerdere browsers, cookies, etc geschiedenis verwijderd. Helpt niet. Ook hetzelfde scherm als bij jullie. Mn buffmaatje zal het niet zo prettig vinden en ik zelf ook niet geheel. Hopelijk snel opgelost, want kunnen de anderen wel spelen dan?????

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.