Gesloten Onderwerp
Pagina 13 van de 13 EersteEerste ... 3 11 12 13
Resultaten 121 tot 125 van de 125

Onderwerp: play knop werkt niet meer

  1. #121
    Pleuny's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    DNS veranderd en kan er indd weer in komen...

    mijn vraagje: als tso het weer gaat oplossen moet ik die dns dan weer veranderen?

  2. #122

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pleuny Bekijk Berichten
    DNS veranderd en kan er indd weer in komen...

    mijn vraagje: als tso het weer gaat oplossen moet ik die dns dan weer veranderen?
    Zou ik wel doen

  3. #123

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is trouwens een gebruikelijk scenario, na elk onderhoud zijn er problemen zoals deze en blijft het stil aan de overkant.

  4. #124
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Settlers,

    In de afgelopen anderhalve week zijn jullie geconfronteerd met 2 soorten problemen; spel en inlogproblemen veroorzaakt door problemen met software en de servers en DNS/CDN problemen die (ook) leidden tot inlogproblemen, witte en blauwe schermen, 'static14.cnd.ubi.com laad niet' e.d. De oorzaak van de problemen van de eerste catgorie is inmiddels opgelost door drie fixes die vorige week zijn doorgevoerd. De DNS/CDN problemen van de tweede categorie zijn ontstaan door een verkeerde DNS- instelling die korte tijd bestaan heeft. Hierdoor zijn er verkeerde DNS-gegevens gedownload naar jullie DNS-servers. Het resultaat is dat je niet meer kon inloggen. Dit is inmiddels aan bod gekomen in enkele threads op het forum, bedank voor jullie input! In de meeste gevallen worden deze problemen vanzelf opgelost binnen 1 of twee dagen, omdat de dns-server dan een ander IP-adres gaat gebruiken. Als dit niet het geval is, kan het verstandig zijn om een van de volgende dingen te proberen: het DNS-geheugen schonen (wis eerst het cache-geheugen en de cookies van je browser. Open daarna een dos-prompt en typ: ipconfig /flushdns), leeg het geheugen van je router door deze minimaal 30 seconden uit te zetten. Wij raden niet aan om gebruik te maken van een openbare DNS-server, omdat dit als resultaat kan hebben dat internet helemaal onbereikbaar wordt voor je! Onze excuses voor het ongemak!

    BB_Rynrcer
    Laatst gewijzigd door BB_Rynrcer; 06-10-14 om 17:46.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  5. #125
    Pleuny's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    terug gezet indd en hij doet het weer....

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.