Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: "bevriezen" van het spel en "Man met de hamer".

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Er gaat niets boven Groningen!
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud

    "bevriezen" van het spel en "Man met de hamer".

    De laatste paar dagen heb ik last van het "bevriezen" van het spel. Alles staat dan een paar seconden stil.

    De "man met de hamer" komt ook weer terug en die slaat zelfs mijn wifi onderuit.

    Ik wil niet negatief zijn, maar het is behoorlijk vervelend (vooral als je met een aanval bezig bent).

  2. #2
    Klatergoud
    Hier al niet veel beter, sterker nog, het spel is over de hele breedte (nog) langzamer aan het worden.

    Avo's die niet door willen komen, zandlopertjes die een eeuwigheid nodig hebben, handelshuis waarvan de inhoud geregeld door elkaar wordt gehusseld, ook lijkt het wel of het spel elke minuut 'ververst' wordt... enz etc.

    Dat belooft wat straks bij de uitbreiding van het spel. Was het al een trage draak, zal nu wel een monster worden.
    Helaas... ik ben wel negatief, vooral omdat het 'oude problemen' betreft waar niets aan gedaan lijkt te worden.
    Laatst gewijzigd door Klatergoud; 27-09-14 om 15:30.

  3. #3
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb er ook veel last van dat het beeld even stil staat, en daarna reageert het spel steeds traag op mijn muisbewegingen. Dat is vooral 's morgens vroeg zo, als er nog bijna niemand wakker is. Ik moet ook steeds het spel dan opnieuw opstarten, soms wel 3x achter elkaar. Ik weet intussen dat als ik een ontdekkingsreiziger weg stuur en zijn stemmetje trilt ik er op kan rekenen dat het beeld daarna vastloopt. Maar ook zonder dat gebeurt het.

    Bij het aanmaken van troepen loopt de zandloper langdurig voordat de opdracht geplaatst is, ook als ik troepen in de kampjes wil stoppen of ze uit die kampjes wil halen bij terugkeer.

    Is al meer dan een week zo en is erg hinderlijk.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Yep tijd voor een spoed onderhoud, op t hh mag je al blij zijn als je iets weet te plaatsen tussen t lopen van de zandloper door.

  5. #5
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Het ophalen van een collectiebeloning in het burgemeestershuis is nog zo'n punt waar het spel op het moment veel moeite mee heeft.

    Op het moment dat je op "ophalen" klikt, beweegt de beloning naar het stermenu, wordt de "ophalen"-knop grijs en kan er binnen de burgemeestershuis-popup nergens meer op geklikt worden. Het opnieuw openen van de burgemeestershuis-popup zorgt ervoor dat je een nieuwe collectiebeloning kunt gaan maken.
    Laatst gewijzigd door Paul06; 27-09-14 om 19:37.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Er gaat niets boven Groningen!
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Hier erg vaak stil wanneer mijn eiland gebuffed is.

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    tsja, ik hoop dat er wat extra capaciteit komt als het event gelanceerd gaat worden want het gaat niet erg soepel meer inderdaad.
    Heb met de collecties nu ook iets leuks, soms lijkt het Burghuis te vergeten dat er een collectie op te halen is.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.