Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 50

Onderwerp: Wat kan dit toch zijn?

  1. #31
    jarhead's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    zal wel PVP zijn denk ik. Hoop dat het niet een verplicht onderdeel word, ik was juist hier omdat dat er niet bij zat. Mocht het toch zo zijn dan stop ik per direct met spelen en zal mijn account verwijderen. Wel jammer na anderhalf jaar tijd en een beetje geld er in hebben gestoken :-(
    Was het maar maandag...... Zal zonde zijn om er dan nog zoveel tijd aan te spenderen :-( Ik hoop dat men iedereen hierin tevreden zal stellen voor het wel en niet willen van PVP

  2. #32

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Oh ja, er is ook een 3e optie voor de mensen die dreigen te stoppen gewoon die eilandjes lekker niet starten, dan veranderd er niks, dus maak julie geen zorgen, er stond trouwens ook dat je deze eilanden op de markt aan andere spelers kon verkopen, dus zat te doen voor de markt mensen

    Je kan bijv ook gewoon lekker simpel handelen op de markt met deze eilandjes, er zullen vast zat mensen zijn die het kopen, dus een manier om er winst uit te halen zonder zelf mee te doen, dus bonanza!

    Last but not least zag ik de level caps en ben maar toch blij dat ik op level 48 was wezen steken

  3. #33

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud

    stukjes eiland

    Stukjes eiland van andere spelers veroveren vermoed ik kan je klein kamp maken .
    Als ik zo dat plaatje bekijk.
    Is zomaar een idee.

  4. #34
    melchior's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    ik hoop aanloop naar pvp .. torens en dergelijke om je eiland te verdedigen zijn dit dan
    settlers for ever

  5. #35

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    die eilanden zullen te vinden zijn via de verkenner en zijn verhandelbaar is een avontuur van 12 dagen waarbij je om de 12 uur een beloning krijgt gedurende die 12 dagen er zit een speciaal eiland bij wat pvp is duurt ook maar 12 dagen daar kan je je meten met andere spelers wie dat zijn kan ik er niet uithalen misschien vrij te kiezen dit duurt ook 12 dagen en je krijgt om de 12 uur een beloning na 12 dagen is de pret over en moet je een ander eiland starten dus de spelers hebben straks de keuze pakken ze een bandieteneiland komen der geen andere spelers aan te pas pakken ze een pvp eiland dan kunnen ze zich meten met andere spelers mischien wel naar keuze.

  6. #36

    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    Eiland

    Het lijkt mij een eiland waar de gildes elkaar kunnen bevechten.

  7. #37

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    zolang er geen spelers mijn eiland kunnen aanvallen is het me allemaal best.
    Ik ben met ****** (zal zelf maar geen naam noemen) gestopt aangezien er werd aangevallen
    in het midden van de nacht of wanneer ik aan het werken was. En dat was niet meer leuk.

    Dus ja, als men eiland veilig blijft en een pvp tussen mensen die er voor kiezen is dan noem ik het een goede zaak.

  8. #38

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou willen zeggen: ik wil meer tijd kopen met edelstenen als het niet duur is

  9. #39

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    wel een mooi troepen transport kampje in het midden, samen met een mooi vervallen kasteeltje in de lootspot.
    rechtsonderin het kamp van general karate kid en links bovenin het kamp van onze eerste vrouwelijke generaal
    Dan hebben we idd 2 torens met 2 kleuren dus wellicht zoals eerder genoemd een gevecht tussen spelers/gildes/speel werelden?
    De kampen rechtsonder en linksboven zijn hoe je kampen eruit zien in dat gevecht? of misschien zelfs nog meer nieuwe generals, (altijd leuk)

    zo weer genoeg mijn fantasie gebruikt, even spieken bij de link in oud nieuws nu :P

    Groetjes aan alle spelers en ontwerpers

    Zwiza

  10. #40

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Er komt een tsunami langs waardoor ons hele eiland overspoeld wordt. Alleen de generaals met hun legers weten op tijd een bergtop te bereiken. Aan jou de taak om met de legers die je hebt een nieuw eiland te veroveren en een nieuwe kolonie te stichten. Veel succes met je nieuw kolonie!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.