Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Aanvullende vormen van boosts op eilanden van gildeleden en vrienden

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Vlissingen
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud

    Aanvullende vormen van boosts op eilanden van gildeleden en vrienden

    Geachte BB,

    Al een tijdje merk ik dat we allemaal ons best doen om vrienden en gildeleden te boosten en we doen dat voor de meeste gebouwen op de eilanden.
    Als echter spelers afwezig zijn voor korte en langere tijd, merk je dat alle belangrijke zaken instorten : Mijnen, Velden , putjes.

    Is het ter overweging waard om het mogelijk te maken omdat:
    - te kunnen helpen zoeken op andermans eiland
    - te kunnen plaatsen op andermans eiland

    Zou zeker helpen om geen dood eiland terug te vinden als ze terug komen van vakantie of erger van een ziekbed.......

    Thx

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Dokkum
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Aan de ene kant vind ik het een goed idee John
    Aan de andere kant wordt onderlinge communicatie wel op de troef gesteld :P

  3. #3
    TIPEX
    dat valt mee hoor je zo een speler zelf gebouwen kunnen laten kiezen die herbouwd mogen worden, en anderzijds kun je ook gebouwen eventueel aankruisen die buffs mogen hebben eventueel uitgebreid met welke buffs, daarnaast zou het hndig zijn als je als bezoeker kon zien hoelang een verbetering nog duurt

  4. #4
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad een goed idee, een veldje plaatsen of een put, dat zou handig zijn. Alleen waar komen de gs dan vandaan om die te maken?

  5. #5
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Geen goed idee. Nog even en een andere speller gaat voor je bepalen wat er op je eiland staat.
    Als je aan het reorganiseren bent laat je bewust velden leeg lopen of putjes verdwijnen. Soms staan er ook dingen op je eiland voor de sier. Ik heb een paar grote waterputten staan als decoratie

    Ik weet dat het niet aardig klinkt, maar ik wil zelfs niet dat iemand verbeteringen op mijn productie gebouwen/mijnen etc zet. Als je op een hoog level bent heb je veel 3-voudige verbeteringen die 12 of meer uren lopen. Dan vind ik het zonde van de tweevoudige mandjes verbeteringen die iemand plaats, kan hij of zij beter zelf gebruiken. Bovendien, die andere speler weet niet wat je voorraden zijn, lukrake verbeteringen op productie brengt alleen maar opslag problemen met zich mee.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.