Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Advies voor spelers

  1. #1
    MOD_Lentox

    Advies voor spelers

    HANDEL

    - Probeer eerst de handel onder de knie te hebben voordat je gaat handelen. (volg je tutorial)

    - Klik niet zomaar op een handel want dit kan nare gevolgen hebben.

    - Onderzoek eerst wat het kost voordat je een deal sluit.

    - Vraag of het wel een goede deal is in de gilde of vraag het aan je vrienden.

    - Handel is in zijn geheel voor eigen verantwoording.

    AVONTUUR RUIL

    Verkoper:

    - Geef duidelijk aan wat het kost. (goudenmunten, graniet, gratis etc etc)
    - Geef duidelijk aan wanneer het avontuur klaar is ( 15 minuten, 30 minuten...)
    - Geef duidelijk aan wat de koper moet meebrengen aan eenheden (1Rekruut, 10 Cavelerie ....)

    Koper:

    - Vraag wat het kost
    - Vraag wat je moet meenemen aan eenheden (vertel erbij dat je een geharde of een normale generaal stuurt)
    - Vraag wanneer het avontuur klaar is

    Probeer duidelijke afspraken met elkaar te maken zodat er geen misverstanden kunnen zijn.

    Veel speel plezier
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 06-09-14 om 18:31.

  2. #2
    MOD_Lentox
    Chat kanalen en communicatie
    • Wereldchat-1: Om gezellig met elkaar te kletsen
    • Hulpchat: Voor al jullie vragen die over The Settlers Online gaan
    • Handelchat: Om al jullie handels zaken neer te zetten die over The Settlers Online gaan en spelers zoeken voor een lootspot

    Handelchat: Om al jullie handels zaken neer te zetten die over The Settlers Online gaan en spelers zoeken voor een lootspot
    2 spelers avonturen: 2 spelers kunnen in fluister communiceren over de gang van zaken tijdens het avontuur

    3 of meerdere spelers avonturen: 3 of meerdere spelers willen communiceren met elkaar over de gang van zaken. Dit gaat natuurlijk niet in fluister. Heb respect voor je mede speler en probeer niet in het handels tab of in w.chat-1 met elkaar te communiceren omdat dit ook argwaan opwekt voor een ander. Je mag natuurlijk een afspraak maken over in welke kanaal jullie verder willen communiceren.

    Hoe kan ik dan in een andere kanaal komen?

    Er zijn 30 chatkanalen 1 ervan gebruiken jullie al en dat is wereldchat-1. Maar er zijn nog 29 chatkanalen waar jullie gebruik van kunnen en mogen maken voor communicatie tijdens een 3 of meerdere spelers avonturen. Als er een chatkanaal bezet is door een andere groep kan je makkelijk overgaan naar een andere kanaal. Geef dit dan tijdig door aan je andere mede speler.

    typ:

    /joinchat global-X
    X: staat voor nummer. Hier kan je dus jou afgesproken kanaal nummer intypen.

    Moderators wensen jullie veel speel plezier

    PS: In alle chat kanalen handhaven wij de chatregels die op het forum staan
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 15-10-14 om 09:49.

  3. #3
    MOD_Lentox

    Scamming

    Beste Settlers,

    Als je voelt dat je bent opgelicht met handelen, volg dan de onderstaande instructies op.

    - Ik heb een LS aangenomen en betaald maar de verkoper is ervan door
    - Ik ben uitgenodigd voor de LS en betaald maar ik moest alle kampen zelf doen dat was niet de afspraak
    - Ik heb een handel afgesproken en betaald in fluister maar ik heb maar 1 handel ontvangen van de 3 afgesproken handels
    - Ik heb een LS ruil afgesproken maar ik heb het nooit ontvangen terwijl ik wel betaald had
    - Ik heb een handel afgesproken en betaald maar de verkoper is verdwenen

    Niet de persoon die jij verdenkt zwart maken op het forum of in het spel
    Doe je dit wel dan kan je een chatban oplopen.

    Neem contact op met het ondersteuning en kies de categorie "vals spelen en hacken"

    Wij zullen elke vorm van oplichting niet toestaan, maar voordat BB actie kan ondernemen, moeten zij het bewijs van het strafbare feit hebben.

    Stuur hierbij op:

    - Screenshot

    - Bewijs tonen van de oplichting en eventuele fluister berichten

    - Datum en tijd

    - Volledige gegevens van de transactie
    PS: Iedereen is vrij om zijn handel te verkopen voor zijn eigen prijs.
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 05-11-14 om 10:16.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.