Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: het funky volk

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    het funky volk

    zoals de titel al zegt wil ik deze prestatie voltooien. Ik heb allen geologen,ontdekkers en generaals gekocht.
    Hij geeft netjes aan dat ik 3/3 bij de geologen en ontdekkers gedaan heb. maar bij generaals blijft deze op 3/6 staan.
    Er staat als aanvulling bij: bezit 6 generaals in je stermenu....
    Nu had ik al 4 generaals in mijn stermenu staan omdat deze niet op mijn eiland paste maar hij blijft op 3/6 staan. nu heb ik 2 gebouwen gesloopt en 2 generaals verplaatst naar het eiland(dus in totaal 4 op het eiland nu) en nog hetzelfde probleem dat deze op 3/6 blijft staan....

    Wat is de bedoeling van deze prestatie? doe ik wat verkeerd of doet het spel niet wat het moet doen....?

    Alvast bedankt voor jullie input.

    gr, Siempie

  2. #2
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik weet niet welke generaals je hebt, maar je moet voor deze prestatie alle 6 gewone generaals uit de herberg kopen
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    ja dat heb ik gedaan... kan niks bij kopen(de laatste die ik kon kopen koste 20k aan munten...)

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb ze allemaal op mn eiland staan en dat was genoeg voor de missie

  5. #5
    MOD_Lentox
    Welke level ben je siempie?

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben gister al een x aantal keren in en uit gelogd en het hielp niks. nu log ik vanochtend in en de missie is voltooid......

    ben nu level 44...

    maar wat je nu moet doen met deze missie? volgens mij gewoon alles kopen....?maakt niet uit of de generaals op je eiland staan of niet.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Dokkum
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had hetzelfde probleem .. maar sinds vanochtend opgelost

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.