Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Ik kan het niet laten

  1. #1
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud

    Ik kan het niet laten

    Na het hele gedoe van het pakhuis gate schandaal en de ban die ik HAD.
    Kon ik het niet meer opbrengen om elke dag nog iets te doen met dit spel.

    Ik heb nu een aantal weken niets of nauwelijks iets gedaan in het spel of op het forum.
    Vandaag kijk ik weer even rond in het forum en zie dat er nog niets is veranderd aan de houding van onze nieuwe CM en onze Modjes.

    Berichten worden verwijder om de meest sullige redenen.
    Topics worden gesloten om de zelfde sullige redenen.
    Mensen krijgen extreme ban's om wat hier gezegd word.

    Het kan gewoon niet de bedoeling zijn van BB dat deze manier van regels hanteren zo extreem gehandhaafd word.
    En dat er zo al redelijk wat betalende spelers een ban hebben of dat ze er mee stoppen omdat vrienden een ban hebben gekregen of het gewoon weg zat zijn om TSO te spelen.

    Dit is voor mij zeker het laatste bericht wat ik hier op het forum plaats en in de game zal ik alleen tijdens events aanwezig zijn en verder niet.

    Heel jammer ik heb alle Settlers gespeeld en altijd met veel plezier maar deze online versie heeft dat plezier goed verpest.
    Veel valse beloftes om het spel te verbeteren en bewust BUGS invoeren en de manier waarop er met klanten betalende of niet betalende word omgegaan.

    Treurig gewoon maar ze lopen in elk geval 6 euro per maand mis van mij wat ik koop nu zeker geen edels meer.
    En ik vermoed dat ik niet de enige ben die gestopt is met edels kopen.

    Dus aardige verlies post op TSO
    Laatst gewijzigd door edski; 29-08-14 om 09:05.
    gemaakt door Zubatsu

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Bij een vorig spel van mij begon het precies zo.
    Dat heeft tot gevolg gehad dat daar ook veel spelers er de "brui "aan gaven en het uiteindelijk waren er dus steeds minder spelers online.
    Gevolg, het spel was niet meer "rendabel"en werd offline gehaald.

    Ook het gedrag van e MOD'S hier vind ik de laatste tijd zeer en diep droevig worden.

    Let wel : HET SPEL KAN NIET ZONDER SPELERS !!!!!! dat word nogal eens vergeten

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Baexem
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb/had 7 edelsteenputten en 15 duizend edelstenen op voorraad, maar ze geven mij een LEVENS-lange (permanent=levenslang) voor pakhuizen met een waarde van 3 duizend edelstenen.
    een soort van boete had natuurlijk ook gekund, maar beter om klanten weg te jagen!
    XXXXX had geloof ik 9 edelsteenputten en 20 duizend edelstenen, maar die hebben ze zelfs op de forums verbannen.

    mijn vraag is waarom? (ja, bans worden niet besproken met andere spelers, maar blijkbaar mag ik zelfs mijn eigen ban hier niet bespreken?) kunnen we die griekse community manager niet terug krijgen? die deed hetzelfde voor de community als deze manager, behalve dat deze manager er alleen maar een complete puinhoop van maakt onder de spelers!
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 29-08-14 om 09:54. Reden: stond (naam speler) bans worden besproken met het ondersteuningsteam.

  4. #4
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ook dit topic zal wel weer gesloten worden. Ik kan me je frustratie heel goed voorstellen, want die deel ik. Het gros van de spelers zijn volwassen mensen die door BB/Mod/CM als kleuters weggezet worden. Vragen worden niet inhoudelijk beantwoord maar of genegeerd of afgedaan met een non-antwoord of gevolgd door een ban.
    Het sluiten van topics roept alleen maar meer irritatie op. De communicatie van de communitymanager is bedroevend ondermaats. Argumenten als : hij/zij heeft het druk met andere werkzaamheden is natuurlijk kul, zoals de functienaam al aangeeft is het managen van de community de hoofdtaak maar wat we hier van hem/haar zien is af en toe wat slechte google-translates ,vaak ook nog als mosterd na de maaltijd.
    Het enige wat ik vraag is serieus genomen te worden, en dat doe je niet door te pas en te onpas berichten en zelfs hele topics te verwijderen wanneer de inhoud je niet aanstaat.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Baexem
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Ook dit topic zal wel weer gesloten worden. Ik kan me je frustratie heel goed voorstellen, want die deel ik. Het gros van de spelers zijn volwassen mensen die door BB/Mod/CM als kleuters weggezet worden. Vragen worden niet inhoudelijk beantwoord maar of genegeerd of afgedaan met een non-antwoord of gevolgd door een ban.
    Het sluiten van topics roept alleen maar meer irritatie op. De communicatie van de communitymanager is bedroevend ondermaats. Argumenten als : hij/zij heeft het druk met andere werkzaamheden is natuurlijk kul, zoals de functienaam al aangeeft is het managen van de community de hoofdtaak maar wat we hier van hem/haar zien is af en toe wat slechte google-translates ,vaak ook nog als mosterd na de maaltijd.
    Het enige wat ik vraag is serieus genomen te worden, en dat doe je niet door te pas en te onpas berichten en zelfs hele topics te verwijderen wanneer de inhoud je niet aanstaat.
    gewoon de forums weghalen, deze communistische praktijken werken alleen maar frustrerend en BB weigert toch te communiceren, dus wat is de meerwaarde van deze forums?
    je mag posten, zolang je mening maar aansluit bij de mening van BB en mod lentox, zo niet dan wordt hij verwijdert en komt er een slotje op. dus wat is het nut nog? haal de forums gewoon weg.

  6. #6
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AnimalSam Bekijk Berichten
    ik heb/had 7 edelsteenputten en 15 duizend edelstenen op voorraad, maar ze geven mij een LEVENS-lange (permanent=levenslang) voor pakhuizen met een waarde van 3 duizend edelstenen.
    een soort van boete had natuurlijk ook gekund, maar beter om klanten weg te jagen!
    XXXXX had geloof ik 9 edelsteenputten en 20 duizend edelstenen, maar die hebben ze zelfs op de forums verbannen.

    mijn vraag is waarom? (ja, bans worden niet besproken met andere spelers, maar blijkbaar mag ik zelfs mijn eigen ban hier niet bespreken?) kunnen we die griekse community manager niet terug krijgen? die deed hetzelfde voor de community als deze manager, behalve dat deze manager er alleen maar een complete puinhoop van maakt onder de spelers!
    Beetje jammer om die naam weg te halen Lentox iedereen weet om wie het gaat ;-)
    gemaakt door Zubatsu

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    Dit is voor mij zeker het laatste bericht wat ik hier op het forum plaats
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    Beetje jammer om die naam weg te halen Lentox iedereen weet om wie het gaat ;-)
    Vrijwel het laatste bericht dan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    Treurig gewoon maar ze lopen in elk geval 6 euro per maand mis van mij wat ik koop nu zeker geen edels meer.

    Dus aardige verlies post op TSO
    Dat zal ze leren Ed! Overigens is dit de omzet van het moederbedrijf: Sales FY 2013-14: 1.007 billion euros

    Maar jongens het is oud nieuws, water under the bridge etc... Niet eindeloos doorgaan hierover.
    Laatst gewijzigd door Klein; 29-08-14 om 15:21.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.