Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: mod lentox

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Baexem
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud

    mod lentox

    Je hebt een berisping ontvangen op The Settlers Online



    Beste AnimalSam,

    Je hebt een berisping ontvangen op The Settlers Online.

    Reden: Could not find phrase 'infractionlevel12_title'.
    -------

    -------

    Voor deze berisping krijg je 10 strafpunt(en). Dit kan een verminderde toegang tot gevolg hebben totdat de strafpunten zijn verlopen. Strafpunten voor ernstige overtredingen verlopen niet.

    Oorspronkelijk bericht:
    http://forum.thesettlersonline.nl/sh...ad.php?p=20988




    ik post hem nog maar een keer omdat hij zonder geldige reden is verwijderd.

    mijn eerdere post, ik quote hem maar even:




    even voor de duidelijkheid. iedereen in pakhuisgate heeft een permanente ban gehad. ik had 8 edelsteenputten en 20k edelstenen liggen, maar ik krijg toch een permanente ban voor pakhuizen die 3k edelstenen waard waren.
    een soort van boete, prima, een tijdelijke ban, prima (al duurt die 2 jaar, maar dan staat er nog maat op). ik word nou gestraft voor iets wat geheel BBs fout was! de strafmaat slaat ook nergens op een levenslange ban (lees: permanent)!

    dit is geen oproep tot boycot of wat dan ook, maar ik wil bij deze alle mensen die edelstenen hebben gekocht met creditcard op de hoogte stellen dat ze dit tot ongeveer een half jaar of iets dergelijks nog terug kunnen laten boeken!

    verder wil ik er ook even op wijzen dat XXXXX nu ook een forum ban heeft gekregen, goede agressieve tactiek, de persoon die het meest actief was op de forums gewoon geheel de mond snoeren!
    ik heb liever een speler die actief is en wel mensen te woord staat dan een community manager die niets van zich laat horen en alleen maar bans uitdeelt en forum posts verwijderd! (deze post was overigens niet door hem verwijderd, maar door een mod) de reden voor verwijdering was dat het niet aansluit bij het topic en dat ik argwaan opwek. het sluit prima aan bij het topic, want ik heb het hier ook over de pakhuisgate affaire!
    argwaan opwekken snap ik niet, hoezo wek ik argwaan op? ik geef mijn mening (dat een permanente ban onredelijk is), geef betere oplossingen (tijdelijke ban, boete, etc), verder geef ik info dat gexte nu helemaal definitief niets meer kan (geen spel, geen forum) (ik bespreek de ban niet, ik stel anderen op de hoogte) en ik geef mensen die hier niet van op de hoogte zijn informatie over credit card betalingen (dat je creditcard betalingen tot een half jaar naderhand nog terug kunt laten boeken).
    buiten dat vraag ik me af of argwaan opwekken een forum regel is? iedereen is natuurlijk ook vrij om te antwoorden en een mooie post te maken waarin je mijn post weerlegt. dit is toch een discussie board? dan hoeven we het toch niet allemaal eens te zijn en moet er ruimte zijn voor een nette discussie zoals ik probeer.
    verder is mijn post prima beleefd, dus ik snap niet dat deze verwijderd wordt. Met vriendelijke groet,
    The Settlers Online
    waarvoor heb ik dit gekregen?
    ik EIS een toelichting!
    ik krijg een berisping maar waar voor? als ik niet weet waar ik voor berisp wordt wat heeft dat dan voor nut?

    hier volgt mijn mening:
    jullie idioten doen zomaar wat.
    die nieuwe community manager is compleet waardeloos die managed een community zonder enige communicatie met die community, wat een joke! en jij ben maar gewoon een mod, maar sinds je aanstelling heb je helemaal geen eigen mening meer en ben je het met alles eens wat BB doet en kom er gewoon voor uit dat je XXXXX XXXXX bent, waarom lentox en zo geheimzinnig doen?
    je bent gewoon een meeloper!
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 29-08-14 om 09:57. Reden: Stond (naam spelers) Namen van spelers vermelden en intimideren van die spelers is verboden

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Baexem
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    delete maar snel en geef maar een ban, want eigen meningen zijn niet toegestaan!

  3. #3
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Doe niet zo dramatisch. Natuurlijk wordt deze post verwijderd. Met mensen beledigen schiet je weinig op, als je je mening wil geven.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Baexem
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Doe niet zo dramatisch. Natuurlijk wordt deze post verwijderd. Met mensen beledigen schiet je weinig op, als je je mening wil geven.
    lees de hele post eens door, niet alleen de laatste zin.
    heb jij wel eens ooit een berisping gehad, zomaar zonder reden? zonder dat je weet waar voor? ik vind dat idioot! en daar uit blijkt dat ze zomaar iets doen!
    en ik vind die nieuwe community manager gewoon waardeloos! het enigste wat hij doet is mensen bans geven en forum posts verwijderen en topics sluiten! hij kan op zijn minst gewoon een keer antwoorden, maar dat is te veel gevraagd!
    en XXXX XXXXX aka mod lentox heeft sinds zijn aanstelling gewoon geen eigen mening meer! vroeger zag je op de forums nog posts van XXXXXXXX, maar nu hij vrijwilliger is bij het BB team is hij het overal mee eens met hun!
    ik noem hem een meeloper! dit is een discussie bord, kom maar met argumenten waarom hij het niet is?

    jij noemt het dramatisch doen, ik noem het mijn mening geven en blijkbaar heb jij geen argumenten om mijn mening te weerleggen behalve dat ik dramatisch ben?

    verder vind ik idioot gewoon een heel net woord. ik zou ook niet weten hoe ik het anders moest noemen, iemand minder slim dan de vissticks in mijn vriezer noemen komt op hetzelfde neer. natuurlijk vindt de community manager zichzelf geweldig, want hij heeft al veel ervaring met een kinder spel voor kindjes onder de 10 jaar en daar heeft hij veel ervaring op gedaan, de helft een ban gegeven omdat ze commentaar op hem gaven en hij kon de discussie niet winnen, dus gaf hij ze maar een ban en nou komt hij zijn methodes hier toepassen, fantastisch, welkom, daar zaten we op te wachten!
    Laatst gewijzigd door BB_Rynrcer; 29-08-14 om 11:25. Reden: Stond (naam speler) Intimideren van spelers is verboden

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Baexem
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    gewoon een simpele vraag:
    wat voegt deze nieuwe community manager toe?
    toen we geen NL community manager hadden nadat Skelrill weg was nam de Griekse community manager de taken waar. die was Grieks, dus sprak geen Nederlands, maar zijn communicatie naar de Nederlandse community was hetzelfde/beter dan die van de huidige community manager! (google translate) hij probeerde nog ooit op de forums te posten en hield ook de homepage bij en dat is het enigste wat de huidige community manager doet! wat hij achter de schermen doet interesseert mij niet, dan moet je hem koffiejuffrouw noemen, dat kan hij fijn achter de schermen doen, maar niet community manager als hij de community niet kan managen. wij zijn de community, niet de mensen bij BB, dus hij moet met ons communiceren, niet met BB, BB is de community niet, wij zijn de community! anders noem hem gewoon "koffiejuffrouw die af en toe het nieuws op de homepage update".

  6. #6
    MOD_Lentox
    Het ondersteuningsteam kan jou verder helpen.

    Berispingen en bans worden alleen maar besproken met het ondersteuningsteam.

    Bij deze sluit ik ook deze topic

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.