Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Onterecht berichten afsluiten

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud

    Onterecht berichten afsluiten

    Beste Ryncrer,

    Ik snap niet dat een onderwerp wat goed bedoeld is en gewoon toegestaan is (zie hieronder) afgesloten wordt door je. Ik snap dat iemand geen privé informatie moet verstrekken, daar geef ik je gelijk in. Maar als dit de manier is waarop het er hier in de toekomst aan toe moet gaan, gaat de lol er snel vanaf. Als Community Manager hou jij je nu meer bezig met forum moderaten, ik zou dit aan de moderators hier over laten. Ik zou het meer op prijs stellen als je wel op meer TSO inhoudelijke zaken zou ingaan en misschien iets met de geweldige ideeën die hier soms staan zou doen. Hopelijk doe je iets met de feedback.

    Settlers café
    De plek om nieuwe Settlers te ontmoeten, jezelf voor te stellen, een forum spelletje te starten, of off-topic te gaan.

  2. #2
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Sandman,

    Er is hier geen sprake van 'Onterecht berichten afsluiten'

    In de gedragsregels van The Settlers Online staat:

    Afwijken van het onderwerp

    "Als een discussie te ver afwijkt van het onderwerp van het forum, kan het zonder waarschuwing worden verwijderd, aangepast, gesloten of verwijderd."

    De reden hiervoor is in dit geval dat het Forum geen plaats is om dingen weg te geven, te ruilen of te verhandelen. Daar zijn meer dan genoeg andere kanalen voor mogelijk. Daarbij komt nog dat het hier om een specifieke productnaam gaat en ook op dat gebied zijn wij als organisatie gebonden aan regels.

    Met vriendelijke groet,

    BB_Ryncer
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #3
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Het lijkt mij duidelijk dat een bericht met het aanbieden van iets om te verkopen direct gesloten wordt. Dit is Marktplaats niet

    Voor je het weet gaan mensen hun woning als vakantie huis aanbieden, proberen van hun oude huisraad af te komen, verschijnen er misschien wel contact advertentie's. Het einde is zoek als dit wordt toegestaan.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    De omschrijving bij het Settlers Café is als volgt:

    Settlers café: De plek om nieuwe Settlers te ontmoeten, jezelf voor te stellen, een forum spelletje te starten, of off-topic te gaan.

    Het komt mij dan ook vreemd over dat een thread gesloten wordt omdat het off-topic zou zijn. Buiten dat zie ik er niet zoveel kwaad in als de ene speler de ander een plezier probeert te doen met wat stripboeken. Til toch niet zo zwaar aan dit soort dingen zou ik zeggen. De bedoeling van een forum is dat het een gezellige plek is voor de spelers waar (ook) nuttige dingen op staan. Ik snap best dat het voor jou werk is, maar voor de spelers is het gewoon een spelletje

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.