Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28

Onderwerp: Halloween evenement 2014

  1. #11
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Hierbij de statts van de viskwekerij (testserver):

    Prijs: 700 pompoenen
    aantal: maximaal 3
    Upgrade: ja, t/m niveau 5
    Bouwvergunning nodig: Nee
    Tijd: 4 minuten productietijd
    Kosten: Niets, de vissen worden gratis gecreëerd (vergelijkbaar met onuitputtelijke kopermijn en recycle fabriek)

    Laatst gewijzigd door Bucket; 01-09-14 om 18:25.

  2. #12
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Hardstikke leuk gebouw, zal het zeker op mijn eiland zetten, dan kan de laatste visser bij mij weg.
    Alleen..... zo houd ik nog meer brood over
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    't Harde
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    vind het hoogst irritant dat het nieuwe combat systeem ook geintegreerd is zo kun je niet goed testen

  4. #14

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb men verlanglijstje gemaakt en ik vrees dat ik niet zal kunnen halen wat ik allemaal wil.
    Dorpscholen, silo's, fish farm zijn allemaal leuke gebouwen.
    En een hein is toch ook wel leuk.
    En dan nog wat grout, ik vrees dat ik zal moeten kiezen...
    Maar ja, tijdens het voetbal event dacht ik dat ook en had ik alles binnen wat ik wilde.

    Ik heb wel enkele opmerkingen.

    1. ik vind het spijtig dat er onduidelijkheid is over de lijst met avonturen.
    Ik probeer mijn gildegenoten, en dan vooral zij die nog nooit een event mee gedaan hebben, wat voor te bereiden door tips op te stellen hoe je het best kan spelen. En natuurlijk gaan mensen nu wat zwaarden, broodjes, settlers, godendrank, kaartstukjes en avonturen proberen 'op te sparen' voor dan.
    Op de testserver zijn het andere avonturen dan die hier aangekondigd werden. Geen verwijt naar onze NL CM want dat stond zo ook op de duitse en engelse fora.
    Beetje duidelijkheid zou welkom zijn. Hoewel ik besef dat het van hogeraf moet komen

    2. Is het 100% zeker dat de OR's geen pompoenen mee gaan brengen? Misschien op testserver nog niet maar live wel de bedoeling?

    3. Op men eiland op de testserver vind ik amper pompoenen. Echt niet de moeite. Soms maar 2(*2) stuks.


    Ik vind dat men tijdens een event zijn best moet doen om die pompoenen te verdienen.
    Dan moet je veel online zijn. Het mag niet te gemakkelijk zijn voor wie enkel wat OR's wil weg sturen 2 keer per dag en verder niet online komt.

  5. #15

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Lijst van op testserver:

    Slumbering reef, pirate life, Dormant volcano, Invasion of the Northmen, Wild Waltraud, gunpowder,
    Privateers raid, hunt the hunters, whirlwind, Siege, Lakeside treasure.

    Slaaprif: enkel te kopen met edels
    piratenlevel: enkel te kopen met edels
    slapende vulkaan: enkel met edels te kopen
    invasie van de vikingen: enkel met edels te krijgen
    wilde marry: 200 kaartstukken
    buskruit: 200 kaartstukken,

    Privateers raid: 100 kaartstukken, co op
    Rovers beroven: Enkel via zoektocht (ben niet echt fan van co op)
    De wervelwind: weer edels, ook co op
    De belegering: 150 kaartstukken, ook co op
    meerschat: weeral edels, en co op


    Ik was eerlijk gezegd meer fan van de oorspronkelijke lijst.
    Ik speel graag stieren....

    Vooral veel avonturen die met edelstenen gekocht moeten worden.
    Ik hoop dat de lijst echt nog gaat veranderen.
    Anders kan ik maar 2 avonturen doen.

    Ik zal niet te vlug moord en brand schreeuwen maar ik vrees dat deze lijst niet echt veel fans gaat hebben.
    En een event moet een vrolijke tijd zijn natuurlijk.

  6. #16
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Waarschijnlijk functioneren die Golems weer niet goed. Net als bij het haloween evenement van vorig jaar komt hij na de vernietiging niet terug na 24 uur. Het duurt gewoon weer een paar dagen.

    En net als Bart vond ik weinig pompoenen op het eiland. Magere Hein is haalbaar voor lagere levels.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Kosten edels: 1495 invasie van de vikingen
    295 en 395 voor anderen.

    Voor 360 edels koop je 300 pompoenen.

    De edelstenen nodig om invasie van de vikingen te kopen, daar kan je dus ook rechtstreeks 1230 pompoenen mee kopen.
    De avonturen van 295 edels zouden dan ook minstens 300 pompoenen moet droppen om op te brengen.


    Beter lijkt het mij dat Stampende stier, een kleermaker, een duistere priesters en victor de verschrikkelijke ofzo pompoenen loot geven.
    Afhankelijk van de moeilijkheidsgraad en aantal verwachte verliezen pompoenen verdelen.

    En geef alle spelers 1 dag premium kado, ze zien hoe leuk het is dat het extra op brengt en misschien verkoop je dan weer edels omdat mensen nog premium willen.

  8. #18

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartSimpson Bekijk Berichten
    Lijst van op testserver:

    ....
    Anders kan ik maar 2 avonturen doen.

    Ik zal niet te vlug moord en brand schreeuwen maar ik vrees dat deze lijst niet echt veel fans gaat hebben.
    En een event moet een vrolijke tijd zijn natuurlijk.
    Ik ken alleen deze lijst maar, die lijst zoals die op de homepgae stond heb ik zelf nooit op test gezien, toegegevn dat ik er niet ontzettend vaak gekeken heb. Enfin, maak kaartstukken dan kan je best een aantal co-avo's spelen, die zijn voordeliger dan die buskruit en wildebras.

  9. #19
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Ik ken alleen deze lijst maar, die lijst zoals die op de homepage stond heb ik zelf nooit op test gezien, toegegevn dat ik er niet ontzettend vaak gekeken heb. Enfin, maak kaartstukken dan kan je best een aantal co-avo's spelen, die zijn voordeliger dan die buskruit en wildebras.
    Mee eens het leuke van de avo's nu is dat ze zo de coop avo's weer een boost geven. Ik hoop er een berg te doen tijdens het event.
    Alleen ze zouden de normale avo's moeten wisselen voor avo's die je met kaartstukken kan kopen of desnoods vervolg avo's. Aangezien je bijna geen pompoenen krijgt in de loot wegen de edelstenen niet op tegen de eventuele winst in pompoenen. Dan kan je beter gewoon ZR of SS spelen en de loot verkopen voor pompoenen.

  10. #20
    ZWERVERT's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    ARNHEM
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    mensen moeten niet zeuren ,als je in een goede gilde zit word je vast goed geholpen .
    bij ons doen alle grote spelers een duit in het zakje voor lagere spelers die hun best doen .
    en de handel is altijd duur geweest en zal ook wel zo blijven .
    maar ik kan niet wachten tot het gaat beginnen en wens iedereen een heel goed halloween feest
    groetjes zwervert.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.