Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Nieuwe Generaal met rare naam

  1. #1
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud

    Nieuwe Generaal met rare naam

    De nieuwe general met de rode veren op zijn hoed (kosten 2.795 edelstenen) draagt de naam: Algemeen Logboek.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #2
    iebie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    in een huis met een tuin
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    De nieuwe general met de rode veren op zijn hoed (kosten 2.795 edelstenen) draagt de naam: Algemeen Logboek.
    Ik vind het wel origineel, zou dat zelf nooit bedacht hebben

  3. #3
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Iemand enig idee met welke 'oude' generaals de twee nieuwe generaals te vergelijken zijn, het lijkt op 1x een geharde en 1x een geharde met 220 eenheden.
    Ik lees helemaal niets over wat deze nieuwe generaals kunnen. (afgezien van bij hun beschrijving)
    Laatst gewijzigd door Lord_Spookstah; 21-08-14 om 07:57.

  4. #4

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud

    http://prntscr.com/4ex0g2

    lijkt me idd niet de nieuwe naam van een generaal :P


    http://prntscr.com/4ex0hx


    lijkt me ook niet direct de juiste benaming )
    Laatst gewijzigd door BigBratG; 21-08-14 om 08:22. Reden: plaatjes doen het niet

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Zijn ook hetzelfde als Geharde generaal een soort Geharde generaal met 220 units (of een Veteraan met minder units)

    Alleen voor de leuk

  6. #6
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    OH, dat Lijm verbergen had ik nog niet gezien. Ook een domme fout.
    Bij BB hebben ze nog nooit van collationeren gehoord blijkbaar.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #7
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Is die nieuwe generaal nog wat prestatiepunten waard, of heeft ie helemaal geen enkel nut?
    Sinds de invoering van de Gen-maj en de MMA zijn m'n veteranen al gedegradeerd naar geharde generaals, en een nieuwe geharde generaal met 220 eenheden vult een gat op wat helemaal geen gat lijkt te zijn.

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Algemeen Logboek whahahaha BB heeft zeker aandelen in Google. Dit komt regelrecht van google translate af, al maken die van General Log Algemene Logboek :P
    Nouja, of ze hebben hetzelfde vertaal bureau ingeschakeld als die wij op het werk gebruiken voor onze handleidingen. Daar komen we soms ook de raarste vertalingen in tegen


    En Hide Glue vertaalt wel naar huidenlijm, toch iets mis met de translator van BB
    Laatst gewijzigd door ErwinR55; 21-08-14 om 21:28.

  9. #9
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    Dit lijkt me inderdaad in beide gevallen een verkeerde vertaling. Ik heb het doorgegeven en er wordt gekeken of het veranderd kan worden. Overigens, dit soort misvertalingen kunnen soms voorkomen omdat namen van artikelen worden vertaald in een database zonder context, sommige termen kunnen op meer dan een manier vertaald worden en zonder context is het moeilijk te bepalen welke betekenis er gekozen moet worden. Dat neemt niet weg dat het door de kwaliteitsgecontrole gezien had moeten worden. Bedankt voor jullie hulp!

    Mer vriendelijke groet,

    BB_Rynrcer
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  10. #10
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    ach gelijk ontslaan die mensen :P, je kan mij in huren om het te vertalen(of te controleren). Daarnaast studeer ik rechten wat wellicht ook nog wel van pas zou kunnen komen XD

    Stuur jullie voorstel maar naar mijn mail

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.