Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: 2e mail Stermunten ontvangen na onderhoud van vannnacht

  1. #1
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud

    2e mail Stermunten ontvangen na onderhoud van vannnacht

    Vandaag heb ik, na het onderhoud, voor de 2e keer de mail van BB ontvangen met de extra 240 stermunten die ik verdiend zou hebben na het bereiken van de niveau-cap.

    Iets te snel geklikt, dus ze staan bij de voorraad. Hoe geef ik die terug?


    PS
    Sorry voor de tikfout in de titel, nog geen koffie gedronken
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Bang dat het een gevalletje uitlokking is Nelleke? Ik heb ook een mail ontvangen met 240 stermunten.

  3. #3
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, ik ben niet bang voor uitlokking. Maar ik meld bugs ook en heb mij voorgenomen alle foutjes in het spel direct te melden op het forum.
    Wil dat ze hun werk goed doen
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Het zou inderdaad best kunnen dat ze dat script voor de 2e keer gedraaid hebben ja. Dus hierbij een oproep aan BB om zo snel mogelijk te reageren wat ze hiermee willen doen.

  5. #5

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Ze zitten op Malta dus dat zal even duren!

  6. #6
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Had een mail met 512 stermunten.... Foutje bedankt....?

    Voor zover ik inmiddels heb gehoord zouden bugs 2-3x gebruikt mogen worden voordat er actie wordt ondernomen; neem als voorbeeld de pakhuizen....
    Laat ik ze voor de zekerheid maar even in me stermenu houden; stel je voor dat BB ze terug wil
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 21-08-14 om 19:09.

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    heb een mail met 3 getallen stermunten gehad, niet op t exacte aantal gelet *-)

  8. #8
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Vandaag heb ik, na het onderhoud, voor de 2e keer de mail van BB ontvangen met de extra 240 stermunten die ik verdiend zou hebben na het bereiken van de niveau-cap.

    Iets te snel geklikt, dus ze staan bij de voorraad. Hoe geef ik die terug?

    Dit is toch niet serieus bedoeld mag ik hopen???

    Dit zegt de wet:
    Hebt u ongevraagd producten ontvangen?
    Soms stuurt een bedrijf u ongevraagd een product, waarvoor u moet betalen. Dit wordt ook wel een ongevraagde toezending genoemd. Volgens de wet is dat verboden.

    Hebt u niet om het product gevraagd? Of hebt u geen toestemming gegeven aan het bedrijf om het product op te sturen? Bijvoorbeeld via de telefoon of door een bon op te sturen? Dan bent u niet verplicht om voor het product te betalen. Als het bedrijf wil dat u betaalt, dan moet het bedrijf bewijzen dat u toestemming hebt gegeven.

    U mag het product houden, als u dat wilt. Wilt u het toch terugsturen? Dan moet het bedrijf de kosten hiervoor betalen.
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 21-08-14 om 20:40. Reden: aanvulling
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  9. #9
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    zo zal het niet in de wet staan.

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ooh, en ik heb wéér niks. Mocht maar 1 pakhuis, krijg geen extra stermunten. Fair play mijn zachte billedoekjes.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.