Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Foutief bericht onderhoud van vandaag

  1. #1
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud

    Foutief bericht onderhoud van vandaag

    Kan iemand van TSO dat bericht over het onderhoud van vandaag op de login pagina nu eens weg halen?

    De informatie klopt niet, dus houdt onnodig spelers uit het spel.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 18-08-14 om 11:24.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #2
    Office03
    Ach Nelleke, rustig aan, geen haast. Gamescom is net afgelopen en waarschijnlijk is iedereen zijn roes nog aan het uitslapen. Rynrcer is vandaag nog niet online geweest, en als hij/zij Köln echt goed heeft ervaren dan gebeurt dat vandaag ook niet meer ...

  3. #3
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, zo zijn er altijd wel excuses te verzinnen. Ik begin mij echt dood te ergeren aan het gebrek aan informatie of het verstrekken van foutieve informatie.

    Goed dat de TSO medewerkers mij niet als chef hebben, maar ik ben natuurlijk hopeloos ouderwets wat werk ethos betreft.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 18-08-14 om 12:06. Reden: toevoeging
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #4

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Nelleke,

    wat dacht je van het gebruik van de Nederlandse taal? Ook zo super (slecht)!

  5. #5
    Office03
    Nogmaals, BB Nederland kan en mag helemaal niets. Het enige wat hier gebeurt is dat de berichten uit het Duits worden vertaald en aan ons worden doorgegeven. Dat dat niet goed gaat, is zeker vervelend, maar ook niet meer dan logisch. Rynrcer is namelijk duidelijk geen vertaler, maar waarschijnlijk iemand met een marketing- of communicatieachtergrond. Dat dan de simpelste communicatie richting je achterban ook niet goed gaat, tja, daar zou de chef van Rynrcer inderdaad misschien eens naar moeten kijken. 'Ik ben eerder werkzaam geweest als Community Manager bij een virtuele wereld voor kinderen' sprak Rynrcer trots na zijn/haar aanstelling. Wij uitten toen al onze bezorgdheid over deze uitspraak, en niet ten onrechte blijkbaar.

    Heel BB ligt volgens mij trouwens op zijn gat. Een vriend van mij heeft via de officiële weg een supportvraag ingediend, en hij heeft deze vraag ook al enkele malen herhaald, maar na een week heeft hij nog altijd geen enkele reactie gekregen. En ikzelf heb afgelopen vrijdag via de officiële weg een verzoek gestuurd om mijn account te mogen opheffen. Maar ook bij deze vraag moet ik dagen wachten op een antwoord...

  6. #6
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Zolang als ik hier speel is de klanten service al onder de maat.
    Maar je mag er niet over klagen van veel spelers, want dat is niet gezellig.

    Als je een job als CM accepteert van een Duits bedrijf dat niet met je communiceert in je moedertaal, dan lijkt mij het logisch dat één van de functie eisen is dat je tenminste de Duitse taal beheerst. Dan ben je niet afhankelijk van Google vertalingen die zelden juist zijn.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 18-08-14 om 12:57.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Kon me herinneren dat onze (G)ryncer heeft gezegd (geschreven natuurlijk)
    Dat hij ervaring had met pegi 7 nauw dat blijkt lol
    Als of onze kinderen al duits op school hebben op deze leeftijd
    Lijkt erop dat hij zijn sollicitatie formulier heeft vervalst lol
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  8. #8

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    whaaaaaaaaaaaa

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.