Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Waarom duurt onderhoud zo lang ?

  1. #11
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Lol, ik durf niks anders te schrijven
    Zit hier echt hardop te lachen.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #12
    Office03
    De teksten worden door het uitblijven van een reactie van BB ook steeds wat gewaagder, wat recalcitranter, wat minder netjes. Zoals eerder gezegd wil ik toch stoppen met het spel (nog niet gelukt, nog altijd geen reactie ontvangen), dus als ik een straf riskeer, dan doet dat me weinig. Bij mijn profiel staat dat ik sinds april 2014 speel, maar ik speel dit spel met tussenpozen al veel langer. En offline speel ik the Settlers al sinds 1994. Het is treurig dat het zo moet eindigen, maar ik ben ook wel blij dat de lol er van af is. Kan ik mijn tijd weer wat nuttiger besteden. Door de gebeurtenissen en ervaringen met dit spel is mijn affiniteit voor spellen van Ubisoft veranderd in een afkeer. Ikzelf zal absoluut nooit meer een spel van dit bedrijf kopen, en ik zal er voor zorgen dat mijn kinderen en hun vriendjes, en alle neefjes en nichtjes, ook nooit meer een spel kopen. Bah...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.