Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Is dit legaal?

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud

    Is dit legaal?

    Vandaag op het werk heb ik een programma moeten gebruiken om een bepaalde handeling te kopiëren die we anders elke dag meerdere malen handmatig moeten uitvoeren. Het is een programma dat een bepaalde handeling met je muis opneemt en het vervolgens helemaal automatisch kan afspelen.

    In de regels staat:
    Elk type macro, wordt script, bot of een ander programma dat de manier waarop de spellen interface werkt kan veranderen ten strengste verboden en kan leiden tot een onmiddellijk verbod.
    Waarschijnlijk is dit een vertaling vanuit de Engelse regels en er staat hier dus niet echt duidelijk wat nu niet precies mag (zeg nou zelf, deze zin is gewoon een bar slechte vertaling, alleen het 4de woord verraad dat al, om maar niet te spreken over de hele zinsopbouw). In hoeverre mag ik dit programma gebruiken? Of is dit dus echt in strijd met de regels?

    Ter informatie, ik heb het programma nog niet gebruikt icm TSO, ik wil eerst weten in hoeverre de regels hiermee worden geschonden voordat ik dus iets illegaals ga doen.

  2. #2
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Het lijkt mij niet echt illegaal omdat je niet echt wat hackt aan het spel of de script's
    en daarmee dus niks veranderd aan het spel.
    Het lijkt mij eerder een luxe copie past functie zoals jij het omschrijft.

    Maar ja wie ben ik

  3. #3
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Het is niet illegaal (wettelijk gezien) maar wel tegen de regels van TSO, ze verbieden dus dat het spel geautomatiseerd gespeeld wordt.

  4. #4
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    In principe zou het niet mogen, maar er is niemand van BB die kan meekijken als jij een programmatje hebt die ervoor zorgt dat je een bepaalde ''vervelende'' handeling kan automatiseren. Je kunt dus gerust je programma gebruiken, aangezien je de game niet aantast door middel van code/mods/hacks

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Natuurlijk is het tegen de regels van TSO, het valt onder het gebruik van een macro. De taak van een macro is om de werking (of de gebruiker) van het andere programma te ondersteunen, bijvoorbeeld door de automatisering van een aantal handelingen.

    Het is alleen niet of nauwelijks aan te tonen dat je er een gebruikt.

  6. #6
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klein Bekijk Berichten
    Natuurlijk is het tegen de regels van TSO, het valt onder het gebruik van een macro. De taak van een macro is om de werking (of de gebruiker) van het andere programma te ondersteunen, bijvoorbeeld door de automatisering van een aantal handelingen.
    Het gebruik van macro's is altijd verboden en kan de reden zijn voor een permanente ban.
    Dit onderwerp is gesloten. Meer officiële informatie is hier te vinden: http://ubi.com/UK/Info/Info.aspx?tagname=TermsOfUse. (Deze informatie is helaas gedeeltelijk in het Engels in verband met wettelijke en EU-vereisten.)

    Met vriendelijke groet,

    BB_Rynrcer
    Laatst gewijzigd door BB_Rynrcer; 20-08-14 om 15:41.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  7. #7
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutcHPsych0 Bekijk Berichten
    Vandaag op het werk heb ik een programma moeten gebruiken om een bepaalde handeling te kopiëren die we anders elke dag meerdere malen handmatig moeten uitvoeren. Het is een programma dat een bepaalde handeling met je muis opneemt en het vervolgens helemaal automatisch kan afspelen.

    In de regels staat:


    Waarschijnlijk is dit een vertaling vanuit de Engelse regels en er staat hier dus niet echt duidelijk wat nu niet precies mag (zeg nou zelf, deze zin is gewoon een bar slechte vertaling, alleen het 4de woord verraad dat al, om maar niet te spreken over de hele zinsopbouw). In hoeverre mag ik dit programma gebruiken? Of is dit dus echt in strijd met de regels?

    Ter informatie, ik heb het programma nog niet gebruikt icm TSO, ik wil eerst weten in hoeverre de regels hiermee worden geschonden voordat ik dus iets illegaals ga doen.
    Beste DutchPschych0,

    De regels die je hier citeert, komen uit een post van een speler. Zie alsjeblieft hierboven voor de officiële regels.

    Vriendelijke groet,

    BB_Ryncer
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.