Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Onze Gildemissie is kapot

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud

    Onze Gildemissie is kapot

    Probleempje hier.

    Vandaag ff wat leden gekickt die hun gildemissie niet gedaan hebben en nu staat er dat alle vereiste leden hun GM gedaan hebben.
    Er staan een vette V voor 'zorg dat 41 van je leden.......' En 41/41 hebben hem gedaan.

    Maar we krijgen geen beloning, we krijgen geen nieuwe gildemissie en onze volgende gildemissie staat nu in het missieboek
    bij de wachtende missies.

    Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
    Om 19u was de GM klaar en nu nog steeds geen nieuwe GM of beloning.

    cache leegmaken, opnieuw inloggen en al die zooi is al lang gebeurd.
    Meer nog: om 19u zat ik op een laptop in Nederland, nu met een desktop in Vlaanderen.

    Als iemand weet hoe ik dit kan oplossen, zou zeer welkom zijn aangezien ik mijn gildegenoten een nieuwe GM om 19u beloofde...

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Dan heb je waarschijnlijk de teller in de war gebracht ofzo. Dit probleem wordt als je geluk hebt opgelost tijdens het onderhoud (waar je 100 gildemunten krijgt). Daar worden de missies geannuleerd en wordt de missieketen opnieuw gestart. Eventjes geduld dus nog en hopen dat het probleem na het onderhoud opgelost is.

    Gildemissies zijn altijd buggerig geweest, dus het kan aan vanalles liggen trouwen

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Nu ineens, enkele uren na voltooien hebben we onze nieuwe GM

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.