Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: waar blijven de vrouwelijke helden?

Ingeschreven
    Sep 2013
    Wereld
    Woestewoud

waar blijven de vrouwelijke helden?

sexisme, discriminatie of hoe je het ook wilt noemen.....alle helden zijn mannen???

Dus ik zeg als Halloween buit een heks met toverkracht zodat ze 3 keer zo snel naar avonturen reist en 300 eenheden mee kan nemen.

Dat zal ze leren die mannelijke helden

Ingeschreven
    May 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melia Bekijk Berichten
    sexisme, discriminatie of hoe je het ook wilt noemen.....alle helden zijn mannen???

Dus ik zeg als Halloween buit een heks met toverkracht zodat ze 3 keer zo snel naar avonturen reist en 300 eenheden mee kan nemen.

Dat zal ze leren die mannelijke helden
    eensch is

[plaagmodus]
    echter vrouwelijke held zal nooit zo sterk zijn als mannelijke
    [/plaagmodus]

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Yes!! goeie Melia! En dan ook dat ze met n spreuk de eerste slag kan toebrengen natuurlijk, net als die MMA.
    Overigens heb ik een generaal die Jeanne (d'Arc) heet.

Ingeschreven
    Sep 2013
    Wereld
    Woestewoud
    lol idd coko ze is vast verkleed als man

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Uiteraard....

Ingeschreven
    Jun 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Melia, ik ben het helemaal met je eens. Zo'n generaal is precies wat Settlerland kan gebruiken.

Amazone's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Amazone vind zichzelf ook een grote heldin en vraagt zich ook af waar de settlers vrouwen zijn gebleven.
    Al het werk wordt ook al gedaan door mannen. Moeten wij dan werkloos thuis blijven zitten!!!

Waar blijven de vrouwen inderdaad. Een van mijn generaals heet overigens koningin Wilhelmina, vanwege diens inspanningen tijdens WWII
    Eigenlijk wil ik ook nog een echte Kenau (Leids ontzet, ze leidde en bataljon vrouwen terwijl leiden meer dan een jaar omsingeld was door Spanjaarden)
    Laatst gewijzigd door Amazone; 12-08-14 om 11:47.

Ingeschreven
    Sep 2013
    Wereld
    Woestewoud
    aaaah hasse simonsdochter amazone....lievelingsboek in mijn jeugd

Ingeschreven
    Apr 2014
    Wereld
    Woestewoud
    Vrouwelijke helden zijn er toch zoals Miss Earnhardt?

Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, een Amazone op een prachtig vurig Arabisch paard, dat lijkt mij wel wat.

Als je een papiermakerij hebt, is er een vrouw aan het werk op je eiland. Tenminste, ik denk dat er een blondine met paardestaart daar staat.
    Die heeft dus geen leven tussen al die dikke Settler mannetjes....... Geen wonder dat die kereltjes aan de drank zijn met zo weinig keuze
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten