Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: schuiven in de barak

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    79
    Wereld
    Woestewoud

    schuiven in de barak

    misschien ook een idee om het mogelijk te maken te schuiven in de volgorde van training van de troepen in je barak? Net zoiets als het veranderen van de volgorde in de bouwrij, dan hoef je niet eerst alles te annuleren als je bepaalde troepen eerder nodig hebt... lijkt mij handig

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    +1 Heb die misschien nog wel liever dan een verhoging van het aantal units dat je tegelijktertijd kan maken.

  3. #3
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Heel goed plan!!

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    ja helemaal goed want dat is een crime als je moet anuleren omdat je plotseling eerst andere eenheden nodig hebt

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    nou als het idee van Cokora en het idee van Kili nou eens tegelijk gedaan werden? dubbel feest

  6. #6

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Eens met Kingofleon (en dus helemaal met Cokora en Kili

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Een heel slecht plan! Dit zal erg lastig zijn om te realiseren want dan moeten er weer te drastische dingen in de xml code vh spel worden aangepast en dit zal waarschijnlijk ook weer gepaard gaan met bugs en of exploits die weer lijden tot ladingen nieuwe klachten en problemen terwijl support het al zo druk heeft.

    Iets wat mischien tot gemak van een klein aantal spelers zou werken zal uiteindelijk de echte ontwikkeling van het spel nogmeer vertragen, dus dit lijkt me geen goed plan

  8. #8

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    79
    Wereld
    Woestewoud
    geen idee of dit ingewikkeld is om te realiseren, ik heb totaal geen verstand van programmeren.... dat laat ik aan de professionals over!

  9. #9

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    ideetje voor 2020 misschien

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.