Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Fluister probleem

  1. #1
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud

    Fluister probleem

    Sinds begin deze week knippert Fluister altijd wanneer ik opnieuw heb ingelogd. Ik hoopte dat het zou verdwijnen na het wekelijks onderhoud, maar dat is niet zo. Ik ben echt niet zo populair dat ik zoveel fluisters krijg als ik niet online ben

    Ik heb het uitgeprobeerd door een aantal malen kort achter elkaar in- en uit te loggen, steeds knippert de Fluister.
    Natuurlijk weet ik hoe ik het geknipper weg kan krijgen, maar vind het vervelend dat ik het zo vaak iedere dag moet doen.

    Zijn er meer spelers die er last van hebben?
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Ik herken het helemaal!

  3. #3
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #4
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Dat het een bekend en heel oud probleem is daar schiet ik weinig mee op. Het heeft er helemaal niets mee te maken dat iemand mij heeft gefluistert tijdens mijn afwezigheid.

    Het is een bug, die gewoon moet worden opgelost.

    Net zoals die bug dat je een verbetering krijgt op een gebouw, niet van een speler maar van het systeem.
    Ik heb al twee keer een verbetering gehad op een bevroren huis.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 08-08-14 om 17:30.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    De bug was even een paar weekjes weg, maar is idd weer in volle glorie terug.

    @nelleke: die buffs op je huisjes is de stadsverwarming *-)

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    'n snelle manier om de fluister knipper kwijt te raken is even "/j global-6" in te typen. daarna om weer terug te geraken "/j global-1"
    't is beter dan de pagina verversen

  7. #7
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizard Bekijk Berichten
    'n snelle manier om de fluister knipper kwijt te raken is even "/j global-6" in te typen. daarna om weer terug te geraken "/j global-1"
    't is beter dan de pagina verversen
    Je kunt er ook voor kiezen om jezelf even te fluisteren Wizard, dat is net nog iets sneller.
    "/w Poegel hoi" Dit kun je in het chatkanaal typen om het knipperen te deactiveren.
    Hierdoor hoef je niet van chat te veranderen. Het is ook nog eens kei gezellig om even met jezelf te kunnen babbelen

  8. #8
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Kili, dat vreesde ik al...stadsverwarming. Dus breek ik dat huis steeds maar snel af voordat het smelt

    Poegel, ik ben al aardig op leeftijd, dus dat durf ik niet te doen, tegen mijzelf praten.... voor je het weet wordt het een niet meer af te leren gewoonte, lol.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.