Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Ontdekkers weken

  1. #1
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud

    Ontdekkers weken

    Maar even van het Duitse forum informatie geplukt ivm wat veranderingen na het onderhoud van afgelopen nacht.

    ==============

    Liebe Siedlerinnen und Siedler,

    Die Mini-Abenteuer Box wird nach der Wartung vom Kaufmann entfernt. Zeitgleich starten die "Entdecker-Wochen".

    Name: Entdecker Wochen
    Dauer: 2 Wochen (Startet mit der Deaktivierung der Mini-Abenteuer Box)
    Beschreibung: Während der Laufzeit bringen alle Entdecker mit ein wenig Glück mehr Funde nach Hause.
    Eine gute Gelegenheit, den neuen Erfolgreichen Entdecker auszuprobieren! Er ist beim Kaufmann erhältlich.

    =============================

    Dus in het kort vertaalt, je ontdekkers brengen met een beetje geluk twee weken lang extra buit mee.
    En dan volgt er een aansporing om de geluks ontdekker uit te proberen......

    NB
    Als je ontdekker iets extra's meeneemt zie je dat doordat er twee icons met grondstoffen staan in je ontvangen bericht.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 07-08-14 om 10:56.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #2
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    nelleke199 voor communety mananger zeg ik

    Top een bedankt voor de info

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    tja triest dat je het zo moet vernemen weer maar nelleke bedankt!

  4. #4
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    k had het vanmorgen al op een ander draadje gepost vanaf de uk-server. Heb het bericht uiteindelijk 3x gefatsoeneerd voor ik op "plaatsen "klikte. M'n originele post had me vast en zeker een ban opgeleverd. Ik ben er helemaal klaar mee dat berichten over onderhoud van facebook geplukt moeten worden (ik heb geen fb) of dat we anderstalige fora moeten afstruinen om aan nieuws te komen. Ja met draadjes sluiten zijn ze erg vlot, dus lezen doen ze wel, nu nog een typecursusje en een "google-translator how-to" en misschien, heeeeeeeeel misschien krijgt de nl-server ook een communicerende community manager
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    k had het vanmorgen al op een ander draadje gepost vanaf de uk-server. Heb het bericht uiteindelijk 3x gefatsoeneerd voor ik op "plaatsen "klikte. M'n originele post had me vast en zeker een ban opgeleverd. Ik ben er helemaal klaar mee dat berichten over onderhoud van facebook geplukt moeten worden (ik heb geen fb) of dat we anderstalige fora moeten afstruinen om aan nieuws te komen. Ja met draadjes sluiten zijn ze erg vlot, dus lezen doen ze wel, nu nog een typecursusje en een "google-translator how-to" en misschien, heeeeeeeeel misschien krijgt de nl-server ook een communicerende community manager
    Yep dit is toch wel info die gewoon de community hoort te bereiken voordat t onderhoud is geweest via her veranderingen log. En qua berichten over de game (onderhoud etc) zou de homepage hier leidend moeten zijn gezien je vanuit daar inlogd (ik wel iig), facebook kan een goede aanvulling zijn, zeker in tijden dat de servers van ubi platliggen.

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    mischien is ie op vakantie.

  7. #7
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    haha, ja daar kan ik natuurlijk iets op zeggen ruderion, maar dan ben ik bang dat ik een tijdje niet meer mag schrijven op het forum


    Overigens, BB-Graubart, BB-Nindir, BB-Sehera en BB-Xaar staan op de lijst van forum leiders, die kunnen ook gewoon mededelingen plaatsen. Toen Skelrill weg was nam Sehera de honours waar.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 07-08-14 om 19:51.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Het kan ook zijn dat de communicatie vanuit BB naar de Nederlandse begeleiders niet goed loopt. Dus dat de community manager en zijn volgelingen hier gewoon niets aan kunnen doen. Ben altijd een fan van BB geweest, maar vanaf Settlers 6 eigenlijk is het snel bergafwaarts gegaan, Maar, gelukkig heeft BB nog niet zo'n hekel aan haar klanten als Electronic Arts. Indien er een bedrijf is wat echt geen service en support geeft, dan zijn zij het wel.

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enkidoe Bekijk Berichten
    Het kan ook zijn dat de communicatie vanuit BB naar de Nederlandse begeleiders niet goed loopt. Dus dat de community manager en zijn volgelingen hier gewoon niets aan kunnen doen. Ben altijd een fan van BB geweest, maar vanaf Settlers 6 eigenlijk is het snel bergafwaarts gegaan, Maar, gelukkig heeft BB nog niet zo'n hekel aan haar klanten als Electronic Arts. Indien er een bedrijf is wat echt geen service en support geeft, dan zijn zij het wel.
    Vermoed ook dat alle wegen nog niet allemaal in t systeem gebakken zitten bij onze nieuwe cm i.c.m een berg werk wat is blijven liggen door het ontbreken van een cm. Gelukkig wordt er inmiddels bij de belangrijkere topics c.q. vragen tegenwoordig nog een antwoordt gegeven door de cm hier op t forum, er is dus vooruitgang. Ga er zelf vanuit dat andere zaken rondom de communicatie de aankomende weken wel zullen verbeteren als de berg een beetje weg is en de wegen beter bekend,

  10. #10
    linda3590's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    we welkom bij mijn pagenar in we zoek nog ative speel
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    ik had ok een vraag hem had ok eens wat beloof van die ander toverdoos in de gildemark tegooi maar waneer kom die dan met verrasen van gebouwe ?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.