Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Pakhuis-Gate

  1. #21

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klein Bekijk Berichten
    Het feit dat jij er dus spontaan misbruik van gemaakt hebt om jezelf een voordeel te verschaffen boven andere, eerlijke, spelers was dus feitelijk hun schuld. Zij dwongen jou ertoe?
    Het feit dat jij iemand beschuldigd . zonder dat jij weet of ik wel of niet heb meegedaan.( toevallig niet )
    doet jouw naam veel eer aan (ik heb geen spelers beschuldigd jij dus wel bij deze)
    dus bij de les blijven en geen vingers wijzen naar spelers waar je niks vanaf weet.

    en een excuus mag je bij deze aanbieden
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michael4david Bekijk Berichten
    Het feit dat jij iemand beschuldigd . zonder dat jij weet of ik wel of niet heb meegedaan.( toevallig niet )
    doet jouw naam veel eer aan (ik heb geen spelers beschuldigd jij dus wel bij deze)
    dus bij de les blijven en geen vingers wijzen naar spelers waar je niks vanaf weet.

    en een excuus mag je bij deze aanbieden
    Door de manier waarop jij jezelf meent uit te moeten drukken roep je de schijn van schuldigheid over jezelf af. Mocht ik dat verkeerd op hebben gevat, dan bij deze mijn excuses.

    Ik ben wel erg benieuwd welk deel van deze discussie over blijft nadat een moderator er mee klaar is

  3. #23
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klein Bekijk Berichten
    Het feit dat je door een rood stoplicht kán rijden houdt niet in dat het uitlokking is. Dan moet je overal een bussluis neerzetten.



    'Normaal' gedrag hoeft niet beloond te worden lijkt mij.
    1. Bewust een bekende bug implementeren is simpelweg vragen om problemen; 'Zie hier'

    2. Normaal gedrag hoeft inderdaad niet beloond te worden; echter hoeft normaal gedrag ook niet te lijden onder het feit dat mensen die 2-3 pakhuizen hebben gescoord hier gewoon mee weg mogen komen; waar is het stukje fairplay in deze?
    Er staat duidelijk in de regels dat voordeel behalen uit bugs *strafbaar* is... dus dat geld dan toch op zijn minst ook voor de 2-3 verbeterde pakhuizen....?

  4. #24

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    2. Normaal gedrag hoeft inderdaad niet beloond te worden; echter hoeft normaal gedrag ook niet te lijden onder het feit dat mensen die 2-3 pakhuizen hebben gescoord hier gewoon mee weg mogen komen; waar is het stukje fairplay in deze?
    Er staat duidelijk in de regels dat voordeel behalen uit bugs *strafbaar* is... dus dat geld dan toch op zijn minst ook voor de 2-3 verbeterde pakhuizen....?
    Het is inderdaad geen rechtlijnig beleid. Het enige dat BB de spelers hiermee leert is dat je een bug maximaal 3x moet misbruiken. Dat lijkt mij onwenselijk. Misschien dat ze daarvan iets geleerd hebben.

  5. #25

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Ze zitten lekker met ze alle cocktails te drinken op malta

  6. #26
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Roodstaart,

    Het beleid van The Settlers Online in deze is al meerdere keren gepubliceerd op dit forum en zal niet veranderen in de toekomst. Deze thread wordt gesloten, omdat de discussie niets toevoegt aan eerdere discussies en omdat iedereen meer dan genoeg tijd heeft gehad om zijn/haar mening te verkondigen.

    Vriendelijke groet,

    BB_Rynrcer
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.