Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Pakhuis-Gate

  1. #1
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud

    Pakhuis-Gate

    Dan toch nog maar eens een topic; aangezien ik nog steeds geen 'Duidelijke' reactie vanuit BB heb gezien....

    Hoe kan het toch zijn dat in dit hele pakhuis-gate compleet voorbij wordt gegaan aan de 100% eerlijke (betalende/ niet betalende) spelers die zich keurig aan alle regels hebben gehouden en keurig 1 pakhuis hebben geïncasseerd?

    Waarom moeten deze personen eronder lijden dat zij niet 2 of 3 verbeterde pakhuizen zouden mogen hebben; bedenk eens wat dit voor de low-levels betekend die hard werken voor hun resources (met de meeste level 50`s heb ik minder medelijden ) en nu dus niet de gunst hebben om 1-2 verbeterde pakhuizen te plaatsen welke geen bouwvergunning kosten.... wat betekend dat men meer zou kunnen produceren of een ander gebouw zou kunnen neerzetten op de uitgespaarde bouwvergunning(en).

    BB zoals ik reeds eerder heb geschreven laat jullie nu eens van jullie goede kant zien en compenseer die spelers die het echt nodig hebben; is het niet alleen om jullie naam te zuiveren doe het dan vanuit het oogpunt van 'Fairplay' aangezien nu nog steeds de verkeerde zijn bevoordeeld!!

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    begrijp ik nu uit bovenstaand bericht dat mensen die meerdere verbeterde pakhuizen in de ban gedaan worden...?
    de pakhuizen zijn verhandelbaar dus lijkt me redelijk logisch dat er personen zijn die hier dankbaar gebruik van maken
    ik heb half mee gekregen dat er een bug cq cheat in het spel was en dat mensen deze gebruikt hebben, maar als men er hier met de oost europesche bezem doorheen gaan ben ik er zo klaar mee.

    lijkt me een puik idee voor een proef proces

  3. #3
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vindt ook dat er nog steeds geen duidelijk antwoorden zijn met name schijnt elke keer ontweken te worden waarom er een week gewacht is met de melding.
    Elke keer komt daar of totaal geen antwoord op of er wordt verwezen naar regels via een link die er eigenlijk ook geen antwoord op geven.

    We zitten hier met z'n alle in een pegi-7 spel en een dynamische spel.
    Dit lange wachten met melden kan dus geleid hebben dat een kind van 7 teveel pakhuizen heeft verkregen en deze geplaatste verhandeld of weg gegeven heeft aan z'n vrienden.
    Ik vindt het nog al wat als ouder dat er dan maar even van een kind verwacht wordt dat die de handel op duikt waar die ongetwijfeld op gelicht wordt.
    Of bij vader en moeder moet vragen of die edelstenen kunnen kopen voor hem.

    Ik begrijp dan ook werkelijk waar niet dat dit van een 7 jarige verwacht wordt.

    Veder ben ik het ook zeer zeker eens met onze gevederde vriend roodstaart eens dat het ook nog al oneerlijk is tegen over de zo geheten eerlijk speler.

    Verder vindt ik het ook echt ongelofelijk dat er hier toch een situatie is waar aan twee kante grove fouten zijn gemaakt.
    En het kan dan ook in mijn ogen nooit zo zijn dat een van de schuldige partijen het maar op moet zien te lossen en waar de andere partij als bonus voor zijn fouten mogelijk nog wat edels verkoopt en geld verdiend.
    Bedoel kom ook zulke foutjes wil elk bedrijf wel.

    Dat er dan op de koop toe gewoon weg niet gecommuniceerd wordt op dit forum over dit gebeuren is eigenlijk gewoon bizar.
    Zeker gezien elke topic ongeachte het onderwerp naar dit onderwerp toe gaat kan je toch duidelijk op maken dat er aan de communicatie een grote behoefte is.

    Dit alles motiveert totaal niet om door te spelen of om nog verder geld te steken in dit spel.

  4. #4
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Dan toch nog maar eens een topic; aangezien ik nog steeds geen 'Duidelijke' reactie vanuit BB heb gezien....

    Hoe kan het toch zijn dat in dit hele pakhuis-gate compleet voorbij wordt gegaan aan de 100% eerlijke (betalende/ niet betalende) spelers die zich keurig aan alle regels hebben gehouden en keurig 1 pakhuis hebben geïncasseerd?

    Waarom moeten deze personen eronder lijden dat zij niet 2 of 3 verbeterde pakhuizen zouden mogen hebben; bedenk eens wat dit voor de low-levels betekend die hard werken voor hun resources (met de meeste level 50`s heb ik minder medelijden ) en nu dus niet de gunst hebben om 1-2 verbeterde pakhuizen te plaatsen welke geen bouwvergunning kosten.... wat betekend dat men meer zou kunnen produceren of een ander gebouw zou kunnen neerzetten op de uitgespaarde bouwvergunning(en).

    BB zoals ik reeds eerder heb geschreven laat jullie nu eens van jullie goede kant zien en compenseer die spelers die het echt nodig hebben; is het niet alleen om jullie naam te zuiveren doe het dan vanuit het oogpunt van 'Fairplay' aangezien nu nog steeds de verkeerde zijn bevoordeeld!!
    En Roodstaart blij met deze duidelijkheid ? :-)
    gemaakt door Zubatsu

  5. #5
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    En Roodstaart blij met deze duidelijkheid ? :-)
    De reactie is overduidelijk.... *Negeren & hopen dat het weggaat*.... moet eerlijk zeggen dat ik hier stiekem al aan gedacht heb, maar had gehoopt op een fatsoenlijke reactie vanuit BB.

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben toch benieuwd hoeveel actieve of betalende spelers ze dit gekost heeft. Er is een aantal spelers met een ban weggestuurd, ook betalende spelers. Daarnaast zijn er spelers die niet meer actief meespelen, die de hele zaak (tijdelijk) op pauze hebben gezet, en die in ieder geval niet meer betalen voor het spel. En tot slot heb je nog spelers die uit zichzelf zijn gestopt vanwege dit echec en de bedroevende manier waarop BB dit heeft aangepakt. Ik kan me toch niet voorstellen dat dit uiteindelijk zo is afgelopen zoals BB het zich had voorgesteld.
    Fair play (eerlijk spel(en)) is het eerlijk en sportief spelen van een spel. Het houdt in dat de speler de regels respecteert en zich daaraan houdt. Ook kan men daaraan toevoegen dat er niet te veel commentaar op de leiding mag worden gegeven.

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Het is in mijn ogen nog steeds een 1 april grap van bb.
    Wetende van de fout en toch door zetten.
    Kwestie van verzekerings werk.
    Zet ik me fiets buiten met sleutel erin en ze nemen hem mee is het ook eigen schuld.
    Vind het nog steeds uitlokking zoals ik het gelezen heb.
    Maar helaas justitie mag alles doen om de boeven te vangen.
    Ho... wacht bb is geen justitie .
    lol
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  8. #8

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michael4david Bekijk Berichten
    Het is in mijn ogen nog steeds een 1 april grap van bb.
    Wetende van de fout en toch door zetten.
    Kwestie van verzekerings werk.
    Zet ik me fiets buiten met sleutel erin en ze nemen hem mee is het ook eigen schuld.
    Vind het nog steeds uitlokking zoals ik het gelezen heb.
    Maar helaas justitie mag alles doen om de boeven te vangen.
    Ho... wacht bb is geen justitie .
    lol
    Als justitie een "lokfiets" inzet wordt deze nog gewoon op slot gezet. Het enige wat ze doen is het ding op een lokatie zetten waar meer fietsen gejat worden en hem extra in de gaten houden (camera of gps). Je moet nog steeds actief het slot openbreken en dus heel bewust diefstal plegen...

    ... dat is nog heel wat anders dan een snoeptrommel op tafel zetten tijdens een kinderfeestje en achteraf zeggen "oh jullie mochten er maar 1 per persoon, lever je zakgeld maar in om de trommel te vullen"

  9. #9
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Aangezien er tot op heden geen reactie vanuit BB komt op de allerminst fatsoenlijke post die ik hier gestart ben; maar er wel berichten uit dit topic worden verwijderd vraag ik me werkelijk af wat men met deze struisvogel-politiek denkt te bereiken.

    Willen ze dat ik stop? Willen ze dat ik gewoon me mond houd en verder speelt... ondanks dat het fair-play wat door BB word gepredikt compleet overboord is gegooid met het pakhuis-gate

    In ieder geval tot ik een fatsoenlijke reactie krijg vanuit BB besteed ik geen cent meer aan deze game!!

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Aangezien er tot op heden geen reactie vanuit BB komt op de allerminst fatsoenlijke post die ik hier gestart ben; maar er wel berichten uit dit topic worden verwijderd vraag ik me werkelijk af wat men met deze struisvogel-politiek denkt te bereiken.

    Willen ze dat ik stop? Willen ze dat ik gewoon me mond houd en verder speelt... ondanks dat het fair-play wat door BB word gepredikt compleet overboord is gegooid met het pakhuis-gate

    In ieder geval tot ik een fatsoenlijke reactie krijg vanuit BB besteed ik geen cent meer aan deze game!!
    De kans dat die er gaat komen is ook minimaal. Ze zullen er geen discussie over aan gaan, ze hebben een mededeling gedaan en dat is het. Dat is overigens niet abnormaal in de game wereld, andere aanbieders hadden hetzelfde gedaan

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.