Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26

Onderwerp: Pakhuis-Gate

  1. #11
    Office03
    En is datzelfde bericht van één van onze bannelingen nu dan voor de tweede keer verwijderd? Dat is censuur van de Noord-Koreaanse soort. Denken jullie dat alle onvrede vanzelf weggaat als je telkens alle negatieve berichten maar gewoon blijft verwijderen?

    Misschien is het handiger om je zaakjes eens goed op orde te krijgen. Wij hadden een klein, maar leuk gilde, maar dat bestaat nu niet meer. Eén lid heeft een permanente ban gekregen vanwege pakuisgate. Eén lid heeft zijn hele eiland in pauze/slaap gezet. En ik wil dolgraag stoppen met dit spel, maar het lukt niet, want support reageert niet op mijn aanvraag...

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Office03 Bekijk Berichten
    En ik wil dolgraag stoppen met dit spel, maar het lukt niet, want support reageert niet op mijn aanvraag...
    Je kan ook gewoon niet inloggen. Het is een spelletje hoor,lighten up.

  3. #13
    Office03
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klein Bekijk Berichten
    Je kan ook gewoon niet inloggen. Het is een spelletje hoor,lighten up.
    Daar heb je gelijk in, het is inderdaad maar een spelletje. Maar het is toch treurig dat de afdeling support in het geheel niet reageert? Dagen, zelfs weken lang niet? Maar ik volg je advies, eiland is leeggehaald, ik log niet meer in.

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Wat werk ik toch inspirerend



    Zijn er trouwens nog meer klachten over het feit dat je een straf krijgt voor door rood rijden en niet beloond wordt als je door groen rijdt? Want zo simpel is het eigenlijk allemaal.
    Laatst gewijzigd door Klein; 20-08-14 om 09:47.

  5. #15

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    van mij al 3 berichten verwijderd de waarheid doet pijn dat is dus bewezen
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michael4david Bekijk Berichten
    van mij al 3 berichten verwijderd de waarheid doet pijn dat is dus bewezen
    En dat kan nooit liggen aan hoe jij jouw waarheid verwoord zeker?

  7. #17

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Ik verwoord mijn waarheid gebaseerd op de feiten die weerlegd werden tijdens deze communicatie.
    En als daar feiten boven komen die toch te dicht bij de echte waarheid ligt.
    Halen ze het bericht voor de zekerheid maar weg.

    Het is een feit dat ze wisten dat deze bug er was.
    Het is een feit dat het toch ingevoerd werd.
    Het is een feit dat ze te laat reageerden.
    Het is een feit dat deze feiten een reactie hebben gecreëerd.
    Nu is er een nieuw feit bij gekomen ze willen een doofpot er van maken

    Maar ze doen het maar in een doofpot misschien leren ze er wat van
    Ik wel
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michael4david Bekijk Berichten
    Het is een feit dat ze wisten dat deze bug er was.
    Het is een feit dat het toch ingevoerd werd.
    Het feit dat jij er dus spontaan misbruik van gemaakt hebt om jezelf een voordeel te verschaffen boven andere, eerlijke, spelers was dus feitelijk hun schuld. Zij dwongen jou ertoe?

  9. #19
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klein Bekijk Berichten
    Het feit dat jij er dus spontaan misbruik van gemaakt hebt om jezelf een voordeel te verschaffen boven andere, eerlijke, spelers was dus feitelijk hun schuld. Zij dwongen jou ertoe?
    Het feit is dat BB volledig op de hoogte was van de BUG voordat deze naar de live-server werd gezet; en men er dus willens en wetens voor heeft gekozen om dit op deze manier te laten escaleren; wat niet wegneemt dat mensen die misbruik gemaakt hebben gestraft kunnen worden; echter perma-bans... waarbij dit toch wel heel dicht bij uitlokking zit....

    Daarnaast waarom laat men mensen met 2-3 pakhuizen met rust; terwijl de echt benadeelde in deze de mensen zijn die keurig 1 pakhuis hebben gepakt; wat maakt de mensen met 2-3 minder fout dan de mensen die er 4 of meer hebben gepakt.... in het kader van fairplay wordt hier de plank dan ook volledig misgeslagen; dat is dan ook de reden dat ik als topic-starter dit topic ben gestart; gerechtigheid voor de *Eerlijke-Spelers* (lees 1 pakhuis-pakkers)

  10. #20

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Het feit is dat BB volledig op de hoogte was van de BUG voordat deze naar de live-server werd gezet; en men er dus willens en wetens voor heeft gekozen om dit op deze manier te laten escaleren; wat niet wegneemt dat mensen die misbruik gemaakt hebben gestraft kunnen worden; echter perma-bans... waarbij dit toch wel heel dicht bij uitlokking zit....
    Het feit dat je door een rood stoplicht kán rijden houdt niet in dat het uitlokking is. Dan moet je overal een bussluis neerzetten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    gerechtigheid voor de *Eerlijke-Spelers* (lees 1 pakhuis-pakkers)
    'Normaal' gedrag hoeft niet beloond te worden lijkt mij.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.