Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: bann:

  1. #1
    ZWERVERT's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    ARNHEM
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud

    bann:

    het volgende is me overkomen ,ik wilde vanavond een gilde lid boosten
    kom ik op zijn eiland word ik er uitgegooid met de mede deling
    je hebt een ban ,neem contact op met communetie ???
    wat is er allemaal aan de hand bij bb. groetjes ZWERVERT

  2. #2
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Die melding krijg je ook als je dus bij iemand op zijn eiland wil komen die een ban heeft.
    Mss even opnieuw inloggen en blijkt die ban niet voor jou te zijn maar voor die gene waar je op bezoek ging

    tenminste dat hoop ik voor je
    gemaakt door Zubatsu

  3. #3
    Brokkemaker's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Wijk aan Zee
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Klopt helemaal edski. er is 1 persoon in de ban en als je daar naar toe wil word je er uit gegooid.
    hoop dat er snel een oplossing komt, hier word niemand vrolijk van.

  4. #4
    MOD_Lentox
    Die persoon heeft dan een ban. Als je zijn eiland bezoekt word je eruit gegooid.

    Oplossing is dat je niet zijn eiland moet bezoeken.

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZWERVERT Bekijk Berichten
    het volgende is me overkomen ,ik wilde vanavond een gilde lid boosten
    kom ik op zijn eiland word ik er uitgegooid met de mede deling
    je hebt een ban ,neem contact op met communetie ???
    wat is er allemaal aan de hand bij bb. groetjes ZWERVERT
    iedereen die tso lastig vindt, bevindt zich blijkbaar in zo'n gevarenzone

  6. #6

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Die persoon heeft dan een ban. Als je zijn eiland bezoekt word je eruit gegooid.

    Oplossing is dat je niet zijn eiland moet bezoeken.
    1. ik vind dit te ver gaan. zo worden spelers die niets met een ban van een ander te maken heeft benadeeld. dit gaat steeds meer lijken op een communistisch regime uit de 19e eeuw. ik begrijp niet waar tso mee bezig is: spelers demotiveren ofzo??
    2. bovendien heb ik nergens in de regels kunnen lezen dat dit niet zou mogen. graag wil ik een duidelijke verwijzing naar 1 of andere regel.
    3. tenslotte vind ik het buitengewoon ongepast, mod lentox, die vreemde latijnse tekst onderaan je berichten. iedereen wordt door mod's er op aangesproken als er een andere taal gebruikt wordt. laat jij dan maar 'ns een voorbeeld zijn. zoals je nu een voorbeeld bent, betekent dat het legitiem zou zijn om je niet aan regels te houden.

  7. #7
    MOD_Lentox
    Beste Kinged7,

    Als een persoon een spelban heeft kan niemand hem/haar meer bezoeken.

    Dit is al sinds onze server open is en niet iets nieuws. En zou je dit dan veranderd willen hebben dan adviseer ik jou om een suggestie te plaatsen en dat jij graag gebande spelers wil bezoeken. Neem je hier dan nog geen genoegen mee dan adviseer ik jou contact op te nemen met het ondersteuningsteam.

    MOD_Lentox
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 06-08-14 om 09:47.

  8. #8

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Kinged7,

    Als een persoon een spelban heeft kan niemand hem/haar meer bezoeken.

    Dit is al sinds onze server open is en niet iets nieuws
    Als het niet kan dat die persoon bezocht kan worden, dan is het ook niet mogelijk dat een speler die bezoekt en kan hij daar ook niet op aangesproken worden. dit lijkt mij nogal logisch.
    los daarvan vind ik de maatregel dat die persoon niet bezocht worden, weer een maatregel die te ver gaat. dat is mijn mening! een andere speler heeft niets te maken met een ban die tso aan een andere speler oplegt en hoeft niet door tso daardoor gedupeerd of beperkt te worden in zijn spel. op deze manier wordt ook een andere speler hierdoor gestraft/beperkt.
    tenzij dat jullie het doel hebben om van dit spel een communistisch regime te maken, maar geef dat dan toe, dan weten alle spelers waar ze aan toe zijn.
    en nogmaals voor de zoveelste maal is je latijnse tekst niet overeenkomstig de regels die jullie zelf stellen. ik zou zeggen wees een voorbeeld en haal die tekst onderaan je berichten weg. op deze wijze laat je niet alleen zien dat jij boven alle regels staat, maar ook dat je iedereen ten alle tijde maar kunt straffen, bannen en de les blijven lezen, terwijl je zelf niet aan de zelfgestelde regels houdt.

  9. #9
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Beste Kinged7,

    Als een persoon een spelban heeft kan niemand hem/haar meer bezoeken.

    Dit is al sinds onze server open is en niet iets nieuws. En zou je dit dan veranderd willen hebben dan adviseer ik jou om een suggestie te plaatsen en dat jij graag gebande spelers wil bezoeken. Neem je hier dan nog geen genoegen mee dan adviseer ik jou contact op te nemen met het ondersteuningsteam.

    MOD_Lentox
    Deze thread wordt gesloten. Reden: De post van MOD_Lentox is duidelijk, dit is geen nieuwe situatie, als een speler een ban heeft opgelegd gekregen, is het niet meer mogelijk om het eiland van die speler te bezoeken.

    Met vriendelijk groet,

    BB_Rynrcer
    Laatst gewijzigd door BB_Rynrcer; 06-08-14 om 11:56.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.