Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: Prijzen zijn te hoog

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud

    Prijzen zijn te hoog

    De prijzen zijn te hoog !! ik heb al vele spelers aan gehoord en ze zijn het allemaal eens de prijzen voor brood enz enz
    zijn veels te hoog dit schrikt nieuwe spelers af ,en is ook niet te doen voor ze om een leveltje hoger te komen op deze manier.
    Het lijkt wel of er prijs afspraken zijn tussen sommigen spelers . Zoek als je blieft een nieuwe hobby aan die gene , inplaats van dit spel te verzieken.
    Bedenk wel geen nieuwe spelers dan ook geen BB
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 05-08-14 om 20:49.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    zoiets heet marktwerking, meer goud, muntwaarde daalt, veel vraag naar brood, prijs brood stijgt. Veel spelers blijven kopen dus prijzen worden echt niet goedkoper, eerder duurder. Een goudtoren voor iedereen afgelopen kerst was niet in t voordeel van de prijzen, maar tal van spelers die lvl 50 zijn en makkelijk munten verdienen is helemaal in t nadeel van. Enige wat dan echt helpt is een nieuwe wereld starten.

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    Tis diep treurig en wat kan je er voor kopen die munten ? nog geen bamibal
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 05-08-14 om 22:05.

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hildegardis Bekijk Berichten
    De prijzen zijn te hoog !! ik heb al vele spelers aan gehoord en ze zijn het allemaal eens de prijzen voor brood enz enz
    zijn veels te hoog dit schrikt nieuwe spelers af ,en is ook niet te doen voor ze om een leveltje hoger te komen op deze manier.
    Het lijkt wel of er prijs afspraken zijn tussen sommigen spelers . Zoek als je blieft een nieuwe hobby aan die gene , inplaats van dit spel te verzieken.
    Bedenk wel geen nieuwe spelers dan ook geen BB
    Het is en blijft handel, heb zelf maar 1500 munten (dus ook niet veel) Maar brood in overvloed ruim 500k en dat heb ik zelf geproduceerd, dus ls je een beetje slim om gaat met je eiland kom je er vanzelf.

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    Jij bent dus geen beginner ...ik heb het over beginners die van de prijzen duizelen en terecht .

  6. #6
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hildegardis Bekijk Berichten
    Jij bent dus geen beginner ...ik heb het over beginners die van de prijzen duizelen en terecht .
    Ik ben het met je eens en ik heb het ook al meerdere malen aangegeven dat er een andere manier van handelen moet komen.
    Spelers die dit spel net ontdekken die schrikken zich rot wat de prijzen aangaat en of die nu PEGI-7 zijn of ouder.
    Vele van die spelers zullen binnen enkele weken afhaken (dus verlies voor BB/Ubisoft en uiteindelijk ons verlies)
    Er kunnen vaste ratio's aan de handel gekoppeld kunnen worden zodat een beginnende speler ook meer kans maakt om zijn/haar spel te spelen.
    Voor mij maakt het niet uit ik heb gelukkig nog een gangbare prijzen tijd gehad toen ik begon (en natuurlijk veel hulp)
    Meer het word zeker wel tijd dat hier iets aan gedaan gaat worden die mening heb ik wel.
    gemaakt door Zubatsu

  7. #7

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    Meer het word zeker wel tijd dat hier iets aan gedaan gaat worden die mening heb ik wel.
    Is het niet zo dat de spelers de handel bepalen? Het lijkt mij de verantwoordelijkheid van spelers om voor normale prijzen iets aan te bieden........... om dit nou bij BB neer te leggen? Geen goed plan

  8. #8
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Handel = handel -> Vraag & aanbod....

    en de meeste low-levels krijgen voldoende toegestopt door de high-levels of vanuit de gildes

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Handel = handel -> Vraag & aanbod....

    en de meeste low-levels krijgen voldoende toegestopt door de high-levels of vanuit de gildes
    ssst....niet zo hard! :O

  10. #10
    Hendrikus59's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind de prijzen ook veel te hoog.
    Jammer, om een goede economie te maken en laten draaien kost veel tijd.
    Kan me voorstellen dat beginners snel weer afhaken.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.