Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: Prijzen zijn te hoog

  1. #11
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Vind het een beetje een onzin discussie die steeds opkomt.
    Ten eerste hebben wat mij betreft beginners < 25 niks te zoeken op de handel, bouw eerst maar eens een fatsoenlijke economie en handel dan met je overschotten. (Echte handelaars zullen niet klagen over de prijzen)

    Daarnaast worden beginners tegenwoordig overvloedig voorzien van alles wat ze nodig hebben tot zeker lvl 36 door de grote hoeveelheid lvl 50 spelers die graag hun resources delen.

    Het is nu eenmaal een spel voor mensen met geduld, en toen deze server startte kon je amper handelen en waren er geen lvl 50 om marmer en hardhout rond te delen.

    Naar mijn mening is het meer een kwestie van weten waar je aan begint, en als het te langzaam gaat dan heb je waarschijnlijk de verkeerde game gekozen.

  2. #12

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDutchman Bekijk Berichten
    Vind het een beetje een onzin discussie die steeds opkomt.
    Ten eerste hebben wat mij betreft beginners < 25 niks te zoeken op de handel, bouw eerst maar eens een fatsoenlijke economie en handel dan met je overschotten. (Echte handelaars zullen niet klagen over de prijzen)

    Daarnaast worden beginners tegenwoordig overvloedig voorzien van alles wat ze nodig hebben tot zeker lvl 36 door de grote hoeveelheid lvl 50 spelers die graag hun resources delen.

    Het is nu eenmaal een spel voor mensen met geduld, en toen deze server startte kon je amper handelen en waren er geen lvl 50 om marmer en hardhout rond te delen.

    Naar mijn mening is het meer een kwestie van weten waar je aan begint, en als het te langzaam gaat dan heb je waarschijnlijk de verkeerde game gekozen.
    Ook level 50 spelers zitten op de handel om hun grondstof verslindende avo,s te kunnen spelen ,hoe hoger de prijzen des te minder er overblijft om te delen .
    En wat jij zegt, dat lage levels niets te zoeken hebben op de handel, vind ik van weinig respect tonen tegenover deze spelers .
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 07-08-14 om 15:06.

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Geen onzin, wel een nutteloze....Het is en blijft marktwerking. Dat prijzen hoog zijn is omdat mensen het ervoor betalen. Zoals gezegd wordt er door diverse spelers/gildes vaak genoeg aan lagere lvls gedoneerd om de boel enigzins te compenseren. Enige wat het in deze fase echt zou oplossen is het starten van een nieuwe server. Als spullen te goedkoop worden produceren een hoop hoge lvlsl ook niets meer en kopen de boel toch wel makkelijk op bij lage prijzen.

  4. #14
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hildegardis Bekijk Berichten
    Ook level 50 spelers zitten op de handel om hun grondstof verslindende avo,s te kunnen spelen ,hoe hoger de prijzen des te minder er overblijft om te delen .
    En wat jij zegt, dat lage levels niets te zoeken hebben op de handel, vind ik van weinig respect tonen tegenover deze spelers .

    Heeft niets te maken met respect, maar met of je er klaar voor bent. Om de juiste prijzen in te kunnen schatten op de handel heb je ook ervaring in het spel nodig.
    Dit om te voorkomen dat je juist zaken zoals graniet voor een appel en een ei verkoopt omdat je nog niet weet wat je er mee moet.

    Ik ben al een tijdje level 50 en speel veel avo's die idd een berg resources kosten maar er blijft altijd zat over om te delen binnen ons gilde.
    Laatst gewijzigd door TheDutchman; 07-08-14 om 15:55.

  5. #15

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het er ook niet helemaal mee eens met de discussie....
    Sommige grondstoffen zijn goedkoper dan zegmaar 2 jaar geleden en de andere veel duurder.
    2 jaar geleden werd je ook geholpen door je gilde maar gemiddeld gezien zijn er nu veel meer grotere spelers die wat kunnen missen dus het groeien/toestoppen van spelers gaat steeds makkelijker.

    En daarbij komt ook dat ik regelmatig mensen hoor/zie klagen over de prijzen maar dan gaat het over goederen die ze zelf nodig zijn. Maar de goederen die ze zelf over hebben gooien ze ook tegen mega hoge bedragen op de handel.......... hoe krom kan het zijn!
    kortom als de mensen die klagen eerst hun eigen handelsprijzen aanpassen dan volgt de rest vanzelf(uiteraard afhankelijk van vraag en aanbod)

  6. #16
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hildegardis Bekijk Berichten
    Ook level 50 spelers zitten op de handel om hun grondstof verslindende avo,s te kunnen spelen ,hoe hoger de prijzen des te minder er overblijft om te delen .
    En wat jij zegt, dat lage levels niets te zoeken hebben op de handel, vind ik van weinig respect tonen tegenover deze spelers .
    Grondstof verslindende avonturen.... blijkbaar heb ik wat gemist zijn er nieuwe avonturen dan?
    Punt blijft dat handelen niet duur hoeft te zijn; is maar net wat je ervoor over hebt... en hoe graag je snel wilt groeien

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Grondstof verslindende avonturen.... blijkbaar heb ik wat gemist zijn er nieuwe avonturen dan?
    Punt blijft dat handelen niet duur hoeft te zijn; is maar net wat je ervoor over hebt... en hoe graag je snel wilt groeien
    Met een kleermaker per avond gaat t wel hard rood, bij mij wel iig *-) Scheelt dat na een week de barakken t ook bijna niet meer kunnen bijbenen bij me dus dan vult de voorraad zich wel weer aan :P
    Scheelt ook dak niet wekelijks of zelfs maandelijks een week lang iedere avond een km speel :P

  8. #18

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    beginnende spelers maken zelf nog geen munten dus boeit het ze niet dat de prijs van dingen veel munten kost. Te verdienen namelijk munten door spul te verkopen voor heel veel munten. Dus uiteindelijk geen enkel verschil voor beginnende spelers. De hogere levels mogen helemaal niet klagen met de 3x buffs die aan alle kanten binnenstromen.

  9. #19

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    Ik speelde eerst ook een km om de 2 dagen maar sinds die prijzen... doe ik er gewoon de max dagen over
    brood maak ik lekker zelf en de rest ook ,vergt wat geduld maar ach ,niets te verliezen en meer tijd nodig om te winnen.

  10. #20

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    kortom: beginnende spelers moeten gewoon brood gaan verkopen aan de hoge levels die er veel voor betalen en het probleem is opgelost.

    Dit spel gaat nu eenmaal om het langzaam opbouwen van de economie, ik ben dus ook blij met m'n goudtoren omdat ik bijna nooit munten had, en zelfs met toren gaat het niet snel, maar ik heb geduld.
    en hoge prijzen? ze zijn idd gestegen, maar dat is in rl net zo, daar stijgen ze ook ieder jaar en klaagt ook iedereen, dat hoort nu eenmaal bij de marktwerking.

    Waarom roepen dan diverse over het starten van een nieuwe server? is deze niet goed meer?
    Ik heb hier dik in geïnvesteerd en ik weet wel dat als deze server stopt en een nieuwe wordt gestart, dat ik dan met het spel stop, ik ga niet weer zoveel investeren (ja ik ben een betalende speler)

    De beginnende speler kan best wel zijn/haar economie opbouwen, maar moet daar wel wat voor doen, het is mij ook gelukt, en dat terwijl ik helemaal niet veel avo's speel.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.